Anglų kalbos rizominio mokymosi kartografija: einant mokinių nomadiškų klajonių takais

Authors

  • Aida Kairienė Vytauto Didžiojo universitetas
  • Natalija Mažeikienė Vytauto Didžiojo universitetas

DOI:

https://doi.org/10.15823/p.2023.150.10

Pagrindiniai žodžiai:

rizominis mokymasis, savaiminis mokymasis, neformalusis mokymasis, rizoma, rizoanalizė, kartografija, Deleuze ir Guattari

Santrauka

Vyresniųjų klasių mokinių anglų kalbos rizominis mokymasis apima savaiminio mokymosi ir iš dalies neformaliojo mokymosi veiklas, kurios analizuojamos taikant Deleuze ir Guattari (2004) rizomos principus: jungimosi ir heterogeniškumo, daugialypumo ir pertrūkio, kartografijos ir dekalkomanijos. Šiame straipsnyje atskleidžiamas mokinių daugialypis mokymosi kelias, kurį galima pavaizduoti grafiškai bei išskirti veiklas, kurios būdingos sėkmingam anglų kalbos mokymuisi.

Atsisiuntimai

Publikuota

2023-09-18

Kaip cituoti

Kairienė, A., & Mažeikienė, N. (2023). Anglų kalbos rizominio mokymosi kartografija: einant mokinių nomadiškų klajonių takais. Pedagogika, 150(2), 191–211. https://doi.org/10.15823/p.2023.150.10

Numeris

Skyriai

Straipsniai