Anglų kalbos rizominio mokymosi kartografija: einant mokinių nomadiškų klajonių takais
DOI:
https://doi.org/10.15823/p.2023.150.10Pagrindiniai žodžiai:
rizominis mokymasis, savaiminis mokymasis, neformalusis mokymasis, rizoma, rizoanalizė, kartografija, Deleuze ir GuattariSantrauka
Vyresniųjų klasių mokinių anglų kalbos rizominis mokymasis apima savaiminio mokymosi ir iš dalies neformaliojo mokymosi veiklas, kurios analizuojamos taikant Deleuze ir Guattari (2004) rizomos principus: jungimosi ir heterogeniškumo, daugialypumo ir pertrūkio, kartografijos ir dekalkomanijos. Šiame straipsnyje atskleidžiamas mokinių daugialypis mokymosi kelias, kurį galima pavaizduoti grafiškai bei išskirti veiklas, kurios būdingos sėkmingam anglų kalbos mokymuisi.
Atsisiuntimai
Publikuota
2023-09-18
Kaip cituoti
Kairienė, A., & Mažeikienė, N. (2023). Anglų kalbos rizominio mokymosi kartografija: einant mokinių nomadiškų klajonių takais. Pedagogika, 150(2), 191–211. https://doi.org/10.15823/p.2023.150.10
Numeris
Skyriai
Straipsniai
License
Copyright (c) 2023 Aida Kairienė, Natalija Mažeikienė

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.