Portugalijos universiteto neįgaliųjų studentų atsparumo veiksniai
DOI:
https://doi.org/10.15823/p.2022.146.6Pagrindiniai žodžiai:
įtraukusis ugdymas, studentai su negalia, aukštasis mokslas, atsparumo veiksniai, PortugalijaSantrauka
Šiame dokumente nagrinėjami atsparumo veiksniai, nustatyti Portugalijos viešojo universiteto neįgaliųjų studentams. Šiame tyrime naudojamas mišrus metodas, naudojant kokybinius ir kiekybinius metodus. Tam mes panaudojome retrospektyvų, kelių atvejų tyrimo planą, o individualūs interviu buvo atlikti su neįgaliais studentais. Darome išvadą, kad atsparumas, savigarba, parama šeimai, subjektyvi ir psichologinė savijauta yra apsauginiai veiksniai, prisidedantys prie gero prisitaikymo ir geresnio įtraukimo į aukštąjį mokslą. Prieinamumo sąlygos miestelyje ir toliau kelia kliūtis, trukdančias judumui ir studentų akademinei patirčiai. Be jų atsparumo, verta paminėti šių studentų atkaklumą ir atsidavimą, ir toliau kiekvieną dieną stengiasi įgyvendinti savo svajones, susidurdami su kasdienybe, kuri ne visada yra lengva.
Atsisiuntimai
Publikuota
Kaip cituoti
Numeris
Skyriai
License
Copyright (c) 2022 Maria Helena, Anabel

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.