Elektroninių patyčių apimtys ir patirtys pradinėse ir pagrindinėse klasėse pirmojo karantino dėl COVID-19 pandemijos metu

Authors

  • Jolita Buzaitytė Kašalynienė Vilniaus universitetas
  • Jovita Žėkaitė Vilniaus universitetas
  • Roma Jusienė Vilniaus universitetas
  • Irena Stonkuvienė Vilniaus universitetas

DOI:

https://doi.org/10.15823/p.2021.144.11

Pagrindiniai žodžiai:

elektroninės patyčios, nuotolinis ugdymas, COVID-19 pandemija

Santrauka

Straipsnyje analizuojamos 1–8 klasių mokinių patyčių, perėjus prie nuotolinio ugdymo ir vėl grįžus į kontaktinį ugdymą, apimtys bei patirtys. Kiekybinio tyrimo rezultatai parodė, kad 2020 pavasarį patyčių skaičiai sumažėjo, o rudenį grįžus į mokyklas vėl išaugo. Kokybinio tyrimo metu atskleistos mokinių, mokytojų ir tėvų dalyvavimo nuotoliniame ugdymo procese patirtys leido rekonstruoti mokinių ir mokytojų patirtų elektroninių patyčių apraiškas ir suaugusiųjų reakcijas į jas.

Author Biographies

Jovita Žėkaitė, Vilniaus universitetas

Sociologijos ir socialinio darbo instituto doktorantė

Roma Jusienė, Vilniaus universitetas

Psichologijos instituto profesorė

Atsisiuntimai

Publikuota

2023-09-18

Kaip cituoti

Buzaitytė Kašalynienė, J., Žėkaitė, J., Jusienė, R., & Stonkuvienė, I. (2023). Elektroninių patyčių apimtys ir patirtys pradinėse ir pagrindinėse klasėse pirmojo karantino dėl COVID-19 pandemijos metu. Pedagogika / Pedagogy, 144(4), 202–220. https://doi.org/10.15823/p.2021.144.11

Numeris

Skyriai

Straipsniai