Elektroninių patyčių apimtys ir patirtys pradinėse ir pagrindinėse klasėse pirmojo karantino dėl COVID-19 pandemijos metu
DOI:
https://doi.org/10.15823/p.2021.144.11Pagrindiniai žodžiai:
elektroninės patyčios, nuotolinis ugdymas, COVID-19 pandemijaSantrauka
Straipsnyje analizuojamos 1–8 klasių mokinių patyčių, perėjus prie nuotolinio ugdymo ir vėl grįžus į kontaktinį ugdymą, apimtys bei patirtys. Kiekybinio tyrimo rezultatai parodė, kad 2020 pavasarį patyčių skaičiai sumažėjo, o rudenį grįžus į mokyklas vėl išaugo. Kokybinio tyrimo metu atskleistos mokinių, mokytojų ir tėvų dalyvavimo nuotoliniame ugdymo procese patirtys leido rekonstruoti mokinių ir mokytojų patirtų elektroninių patyčių apraiškas ir suaugusiųjų reakcijas į jas.
Atsisiuntimai
Publikuota
Kaip cituoti
Numeris
Skyriai
License
Copyright (c) 2022 Jolita Buzaitytė Kašalynienė, Jovita Žėkaitė, Roma Jusienė, Irena Stonkuvienė

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.