Vaikų savarankiško gyvenimo įgūdžių ugdymasis bendruomeniniuose vaikų globos namuose: vaikų patirčių analizė

Authors

  • Rita Raudeliūnaitė Mykolo Romerio universitetas
  • Vida Gudžinskienė Mykolo Romerio universitetas

DOI:

https://doi.org/10.15823/p.2022.145.13

Pagrindiniai žodžiai:

bendruomeniniai vaikų globos namai, patyriminis mokymasis, savarankiško gyvenimo įgūdžiai

Santrauka

Straipsnyje pateikiami kokybinio tyrimo rezultatai, atskleidžiantys vaikų savarankiško gyvenimo įgūdžių ugdymąsi bendruomeniniuose vaikų globos namuose. Aptariamos savarankiško gyvenimo įgūdžių ugdymosi galimybės, susijusios su pasikeitusia fizine, socialine ir emocine globos namų aplinka, pasikeitusiu kasdienės veiklos organizavimu. Bendruomeniniuose globos namuose vaikai ugdosi buitinius, bendravimo ir bendradarbiavimo, asmeninius, sveikatai palankius, finansinio raštingumo, mokymosi ir profesinės karjeros įgūdžius.

Atsisiuntimai

Publikuota

2023-09-18

Kaip cituoti

Raudeliūnaitė, R., & Gudžinskienė, V. (2023). Vaikų savarankiško gyvenimo įgūdžių ugdymasis bendruomeniniuose vaikų globos namuose: vaikų patirčių analizė. Pedagogika, 145(1), 233–257. https://doi.org/10.15823/p.2022.145.13

Numeris

Skyriai

Straipsniai