Vaikų savarankiško gyvenimo įgūdžių ugdymasis bendruomeniniuose vaikų globos namuose: vaikų patirčių analizė
DOI:
https://doi.org/10.15823/p.2022.145.13Pagrindiniai žodžiai:
bendruomeniniai vaikų globos namai, patyriminis mokymasis, savarankiško gyvenimo įgūdžiaiSantrauka
Straipsnyje pateikiami kokybinio tyrimo rezultatai, atskleidžiantys vaikų savarankiško gyvenimo įgūdžių ugdymąsi bendruomeniniuose vaikų globos namuose. Aptariamos savarankiško gyvenimo įgūdžių ugdymosi galimybės, susijusios su pasikeitusia fizine, socialine ir emocine globos namų aplinka, pasikeitusiu kasdienės veiklos organizavimu. Bendruomeniniuose globos namuose vaikai ugdosi buitinius, bendravimo ir bendradarbiavimo, asmeninius, sveikatai palankius, finansinio raštingumo, mokymosi ir profesinės karjeros įgūdžius.
Atsisiuntimai
Publikuota
Kaip cituoti
Numeris
Skyriai
License
Copyright (c) 2022 Rita Raudeliūnaitė, Vida Gudžinskienė

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.