Bendrojo ugdymo mokyklų veiklos kokybės vertinimas ir jo poveikis

Authors

  • Jelizaveta Tumlovskaja Vytauto Didžiojo universitetas
  • Jonas Ruškus Vytauto Didžiojo universitetas

DOI:

https://doi.org/10.15823/p.2022.145.12

Pagrindiniai žodžiai:

bendrojo ugdymo mokyklų veiklos kokybės vertinimas, procesas, poveikio vertinimas

Santrauka

Straipsnyje apžvelgiama bendrojo ugdymo mokyklų veiklos kokybės vertinimo raida Lietuvoje. Remiantis tyrimo rezultatais analizuojamas ir atskleidžiamas pedagogų požiūris į mokyklų vertinimo procesą, atkreipiamas dėmesys į pozityvius vertinimo aspektus bei problemas, su kuriomis susiduriama diegiant vertinimo modelį praktikoje. Formuluojamos išvados, kad Lietuvoje diegiamas vertinimo modelis atitinka progresyvias vertinimo kaitos tendencijas, tačiau nepakankamai skatina prognozuotus pozityvius kokybės pokyčius.

Atsisiuntimai

Publikuota

2023-09-18

Kaip cituoti

Tumlovskaja, J., & Ruškus, J. (2023). Bendrojo ugdymo mokyklų veiklos kokybės vertinimas ir jo poveikis. Pedagogika / Pedagogy, 145(1), 205–232. https://doi.org/10.15823/p.2022.145.12

Numeris

Skyriai

Straipsniai