Bendrojo ugdymo mokyklų veiklos kokybės vertinimas ir jo poveikis
DOI:
https://doi.org/10.15823/p.2022.145.12Pagrindiniai žodžiai:
bendrojo ugdymo mokyklų veiklos kokybės vertinimas, procesas, poveikio vertinimasSantrauka
Straipsnyje apžvelgiama bendrojo ugdymo mokyklų veiklos kokybės vertinimo raida Lietuvoje. Remiantis tyrimo rezultatais analizuojamas ir atskleidžiamas pedagogų požiūris į mokyklų vertinimo procesą, atkreipiamas dėmesys į pozityvius vertinimo aspektus bei problemas, su kuriomis susiduriama diegiant vertinimo modelį praktikoje. Formuluojamos išvados, kad Lietuvoje diegiamas vertinimo modelis atitinka progresyvias vertinimo kaitos tendencijas, tačiau nepakankamai skatina prognozuotus pozityvius kokybės pokyčius.
Atsisiuntimai
Publikuota
Kaip cituoti
Numeris
Skyriai
License
Copyright (c) 2022 Jelizaveta Tumlovskaja, Jonas Ruškus

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.