11 klasių mokinių skaitymo gimtąja lietuvių kalba gebėjimai

Authors

  • Ieva Ancevičiūtė Vilniaus universitetas
  • Loreta Vilkienė Vilniaus universitetas

DOI:

https://doi.org/10.15823/p.2021.143.6

Pagrindiniai žodžiai:

skaitomo teksto supratimas, gebėjimas suprasti esmę, gebėjimas suprasti svarbias detales, gebėjimas interpretuoti, gebėjimas rasti argumentus, gebėjimas daryti išvadas

Santrauka

Aptariami mokinių gebėjimai suprasti gimtąja kalba skaitomo teksto esmę, detales, interpretuoti, rasti argumentus, daryti išvadas; analizuojama, kaip tie gebėjimai atsiskleidžia nelygu teksto tipas, kurie veiksniai šiems gebėjimams daro reikšmingą įtaką. Tiriamoji medžiaga – 3 Vilniaus ir 2 mažų miestų 120 mokinių atsakymai į sociolingvistinį klausimyną ir teksto supratimo testo atliktys. Atlikta kokybinė atsakymų analizė, vėliau taikyti aprašomosios ir išvadų statistikos metodai.

Atsisiuntimai

Publikuota

2023-09-18

Kaip cituoti

Ancevičiūtė, I., & Vilkienė, L. . (2023). 11 klasių mokinių skaitymo gimtąja lietuvių kalba gebėjimai. Pedagogika / Pedagogy, 143(3), 108–134. https://doi.org/10.15823/p.2021.143.6

Numeris

Skyriai

Straipsniai