11 klasių mokinių skaitymo gimtąja lietuvių kalba gebėjimai
DOI:
https://doi.org/10.15823/p.2021.143.6Pagrindiniai žodžiai:
skaitomo teksto supratimas, gebėjimas suprasti esmę, gebėjimas suprasti svarbias detales, gebėjimas interpretuoti, gebėjimas rasti argumentus, gebėjimas daryti išvadasSantrauka
Aptariami mokinių gebėjimai suprasti gimtąja kalba skaitomo teksto esmę, detales, interpretuoti, rasti argumentus, daryti išvadas; analizuojama, kaip tie gebėjimai atsiskleidžia nelygu teksto tipas, kurie veiksniai šiems gebėjimams daro reikšmingą įtaką. Tiriamoji medžiaga – 3 Vilniaus ir 2 mažų miestų 120 mokinių atsakymai į sociolingvistinį klausimyną ir teksto supratimo testo atliktys. Atlikta kokybinė atsakymų analizė, vėliau taikyti aprašomosios ir išvadų statistikos metodai.
Atsisiuntimai
Publikuota
2023-09-18
Kaip cituoti
Ancevičiūtė, I., & Vilkienė, L. . (2023). 11 klasių mokinių skaitymo gimtąja lietuvių kalba gebėjimai. Pedagogika / Pedagogy, 143(3), 108–134. https://doi.org/10.15823/p.2021.143.6
Numeris
Skyriai
Straipsniai
License
Copyright (c) 2021 Pedagogika

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.