Studentų įsivertinimo edukacinė vertė

Authors

  • Asta Vaičiūnienė Vilniaus universiteto Šiaulių akademija
  • Palmira Jucevičienė Kauno technologijos universitetas

DOI:

https://doi.org/10.15823/p.2021.143.10

Pagrindiniai žodžiai:

įsivertinimas, edukacinė vertė, studentų įsivertinimas, universitetas

Santrauka

Nors mokymosi ir jo rezultatų įsivertinimas, atliekamas studento, tampa neatsiejama šiuolaikinių studijų dalis, tačiau jis kelia nemažai klausimų. Kokia šio įsivertinimo edukacinė vertė pačiam studentui? Kaip galima ją padidinti? Kokią edukacinę vertę studento įsivertinimas teikia dėstytojui, studijų programai, universitetui? Straipsnis siekia atskleisti studentų įsivertinimo edukacinės vertės esmę ir prasmingumą šios vertės suvokimo įvairovės kontekste. 

Atsisiuntimai

Publikuota

2023-09-18

Kaip cituoti

Vaičiūnienė, A., & Jucevičienė, P. (2023). Studentų įsivertinimo edukacinė vertė. Pedagogika / Pedagogy, 143(3), 195–222. https://doi.org/10.15823/p.2021.143.10

Numeris

Skyriai

Straipsniai