Kokybinė įtraukiojo ugdymo slinktis visuomenės raidos kontekste: dialektinis modeliavimas
DOI:
https://doi.org/10.15823/p.2020.141.11Pagrindiniai žodžiai:
integracija, įtraukusis ugdymas, universalus dizainas ugdymui, specialusis ugdymasSantrauka
Dialektinio modeliavimo metodu analizuojami trys visuomenės procesų slinktyje besiformuojantys įtraukties modeliai: integracija, įtraukus specialusis ugdymas, universalus dizainas ugdymui. Modelių įgyvendinimui reikšmingas prielaidas tikrinant kitų modelių prieštaravimais, atskleisti ugdymo kokybei reikšmingi elementai: įtraukioji šalies švietimo kultūra, pripažįstanti įvairovę ir vengianti asimiliacijos; įgalinanti multiprofesinė pedagogų pagalba visiems; įtraukiojo ugdymo prieigoje modeliuojamas pedagogų kompetencijos kryptingumas.
Atsisiuntimai
Publikuota
Kaip cituoti
Numeris
Skyriai
License
Copyright (c) 2021 Authors

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.