Kokybinė įtraukiojo ugdymo slinktis visuomenės raidos kontekste: dialektinis modeliavimas

Authors

  • Alvyra Galkienė Vytauto Didžiojo universitetas

DOI:

https://doi.org/10.15823/p.2020.141.11

Pagrindiniai žodžiai:

integracija, įtraukusis ugdymas, universalus dizainas ugdymui, specialusis ugdymas

Santrauka

Dialektinio modeliavimo metodu analizuojami trys visuomenės procesų slinktyje besiformuojantys įtraukties modeliai: integracija, įtraukus specialusis ugdymas, universalus dizainas ugdymui. Modelių įgyvendinimui reikšmingas prielaidas tikrinant kitų modelių prieštaravimais, atskleisti ugdymo kokybei reikšmingi elementai: įtraukioji šalies švietimo kultūra, pripažįstanti įvairovę ir vengianti asimiliacijos; įgalinanti multiprofesinė pedagogų pagalba visiems; įtraukiojo ugdymo prieigoje modeliuojamas pedagogų kompetencijos kryptingumas.

Atsisiuntimai

Publikuota

2023-09-18

Kaip cituoti

Galkienė, A. (2023). Kokybinė įtraukiojo ugdymo slinktis visuomenės raidos kontekste: dialektinis modeliavimas. Pedagogika / Pedagogy, 141(1), 190–213. https://doi.org/10.15823/p.2020.141.11

Numeris

Skyriai

Straipsniai