Besimokančiųjų (pažengusiųjų) anglų kalbos, kaip antrosios užsienio kalbos, nuomonės ypatumai esė tipo rašiniuose

Authors

  • Rajab Esfandiari Imam Khomeini International University, Iran
  • Hananeh Sharifi Imam Khomeini International University, Iran

DOI:

https://doi.org/10.15823/p.2021.141.10

Pagrindiniai žodžiai:

nuomonė, esė tipas, išdėstymas, limituoto laiko esė, nelimituoto laiko esė

Santrauka

Ankstesni tyrimai parodė, kad rašytojai linkę laikytis idėjų, kurias iškelia savo rašiniuose, apmąsto, vertina ir taip išsako savo nuomonę. Tačiau studentai, kurie rašo rašinius, paprastai nesugeba kritiškai įvertinti esė turinio. Šio tyrimo tikslas buvo išanalizuoti Irano studentų, besimokančių anglų kalbos, nuomonę įvairiuose esė – aiškinamosiose, aprašomosiose ir argumentuotose – tipuose tam tikromis ir nenumatytomis sąlygomis. Šio tyrimo duomenims rinkti buvo naudojamos penkių pastraipų esė. Duomenys buvo analizuojami naudojant SPSS (25 versija). Pakartotinių dispersijų matų analizės (ANOVA) rezultatai parodė statistiškai reikšmingus nuomonių skirtumus aiškinamosiose esė, bet jų neparodė argumentuotose esė, kurios buvo parašytos limituotu ir nelimituotu laiku. Suporuotų pavyzdžių t testo rezultatai neparodė statistiškai reikšmingų nuomonės skirtumų aprašomosiose esė, kurios buvo parašytos limituotu ir nelimituotu laiku. Išvados rodo, kad skirtingų žanrų nuomonės ypatybių analizė suteikia žinių rašantiems, kaip jie sėkmingai gali išlaikyti balansą tarp savų perspektyvų pristatymo, kitų perspektyvų pripažinimo ir efektyvaus įvertinimo, kokią perspektyvą priims jų skaitytojai. Straipsnyje aptariama, kaip anglų kalbos besimokantieji turi efektyviai išsakyti nuomonę savo rašiniuose.

Atsisiuntimai

Publikuota

2023-09-18

Kaip cituoti

Esfandiari, R., & Sharifi, H. (2023). Besimokančiųjų (pažengusiųjų) anglų kalbos, kaip antrosios užsienio kalbos, nuomonės ypatumai esė tipo rašiniuose. Pedagogika / Pedagogy, 141(1), 174–189. https://doi.org/10.15823/p.2021.141.10

Numeris

Skyriai

Straipsniai