Metakognityvinio algebros mokymosi modelio veiksmingumas

Authors

  • Akhsanul In’am University of Muhammadiyah Malang, Indonesia
  • Zulkifley Mohammad Sultan Idris Education University, Malaysia
  • Zeti Yusmira Jaludin Seri Begawan Religious Teachers’ University College, Brunei Darussalam

DOI:

https://doi.org/10.15823/p.2021.141.8

Pagrindiniai žodžiai:

veiksmingumas, mokymosi rezultatai, metakognityvinis, mokinių atsakymai

Santrauka

Metakognityvinė prieiga siejama su mokymosi sąmoningumu. Tokiu atveju mokiniai turi galimybę su mokytojais išsiaiškinti nesuprantamą mokymosi medžiagą. Vidurinėje mokykloje buvo atliktas klasės veiklos tyrimas dviem ciklais su dviejų 8 klasių mokiniais, kurie mokėsi metakognityvinės algebros. Kiekvienoje klasėje buvo po 38 mokinius. Metakognityvinės prieigos veiksmingumas mokantis algebros buvo tiriamas trimis aspektais: 1) mokinių mokymosi pasiekimai algebroje; 2) mokinių veikla mokantis algebros ir 3) mokinių atsakymai apie metakognityvinius algebros mokymosi modelius. Pirmojo ciklo rezultatai parodė, kad mokinių mokymosi rezultatai neatitiko nurodytų kriterijų, tačiau kai kurios veiklos buvo arti numatytų intervalų, o kiti du aspektai atitiko nurodytus kriterijus. Antrojo ciklo rezultatai parodė, kad trys pastebėti aspektai atitiko nurodytus kriterijus. Galima daryti išvadą, kad metakognityvinis algebros mokymasis buvo veiksmingas. Šis tyrimas rodo, kad metakognityvinis metodas gali tikti ir kitai mokymosi medžiagai, ne tik algebrai.

Atsisiuntimai

Publikuota

2023-09-18

Kaip cituoti

In’am, A., Mohammad, Z., & Jaludin, Z. Y. (2023). Metakognityvinio algebros mokymosi modelio veiksmingumas. Pedagogika / Pedagogy, 141(1), 146–159. https://doi.org/10.15823/p.2021.141.8

Numeris

Skyriai

Straipsniai