Organizacinio teisingumo, saviveiksmingumo ir mokytojų veiklos poveikis: vidinės motyvacijos vaidmuo
DOI:
https://doi.org/10.15823/p.2021.141.4Pagrindiniai žodžiai:
vidinė motyvacija, organizacinis teisingumas, saviveiksmingumas, mokytojo veiklaSantrauka
Šiuo tyrimu siekiama nustatyti organizacinio teisingumo ir saviveiksmingumo įtaką mokytojų veiklai Indonezijoje, taip pat ištirti vidinės motyvacijos svarbą. Atliekant tyrimą buvo taikomas kiekybinis tyrimo metodas naudojant kelio analizę (angl. path analysis), vieną iš sudėtinių struktūrinių lygčių analizės dalių, kuri padeda įvertinti tiriamų kintamųjų ryšius. Tyrimo dalyviai – Indonezijos Rytų Javos profesinių mokyklų mokytojai. Gauti rezultatai rodo, kad ir mokytojai, ir mokyklų vadovai turi daug žinių apie organizacijos teisingumą, efektyvumą, vidinę motyvaciją ir mokytojų veiklą. Kaip rodo tyrimas, ir organizacinis teisingumas, ir saviveiksmingumas gali paveikti mokytojų veiklą ir būti susiję su vidine motyvacija. Vis dėlto vidinė motyvacija yra tik dalinis organizacijos teisingumo ir mokytojo veiklos, taip pat saviveiksmingumo ir mokytojo veiklos tarpininkas. Rezultatai rodo, kad Indonezijos mokyklų vadovai ir politikos formuotojai atkreipia dėmesį į organizacijos teisingumo, saviveiksmingumo ir vidinės mokytojų motyvacijos gerinimą, nes šie komponentai turi didelę įtaką geresnei veiklai ir mokytojų atestavimo programai.
Atsisiuntimai
Publikuota
Kaip cituoti
Numeris
Skyriai
License
Copyright (c) 2021 Authors

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.