Tarnaujančios lyderystės ir pasitenkinimo gyvenimu sąsajos Indonezijos valstybinėje mokykloje: pasitenkinimas karjera kaip tarpininkas
DOI:
https://doi.org/10.15823/p.2022.145.6Pagrindiniai žodžiai:
tarnaujanti lyderystė, pasitenkinimas karjera, pasitenkinimas gyvenimu, papildantis tarpininkavimas, valstybinė mokyklaSantrauka
Tyrimo tikslas buvo patikrinti tarnaujančios lyderystės vaidmenį gerinant mokytojų pasitenkinimą gyvenimu karjeros pagrindu. Tyrimo metu buvo nagrinėjamos keturios hipotezės: 1) Tarnaujanti lyderystė turi reikšmingą ir teigiamą įtaką mokytojų pasitenkinimui karjera; 2) Mokytojų pasitenkinimas karjera turi reikšmingą ir teigiamą įtaką mokytojų pasitenkinimui gyvenimu; 3) Tarnaujanti lyderystė turi reikšmingą ir teigiamą įtaką mokytojų pasitenkinimui gyvenimu; 4) Mokytojų pasitenkinimas karjera yra tarpininkas tarp tarnaujančios lyderystės ir mokytojų pasitenkinimo gyvenimu. Šiame tyrime buvo naudojamas kiekybinis metodas, o hipotezė buvo patikrinta taikant struktūrinių lygčių modeliavimą pritaikant dalinio mažiausio kvadrato metodą. Iš viso 77 valstybinės vidurinės mokyklos buvo atrinktos dalyvauti tyrime naudojant patogiąją atranką ir klasterinę atranką. Tyrimo grupė išplatino anketas 77 direktoriams ir 522 mokytojams. Buvo gauta 77 tinkamos direktorių ir 366 mokytojų anketos. Rezultatai parodė, kad: 1) tarnaujanti lyderystė daro teigiamą ir reikšmingą įtaką mokytojų karjerai ir pasitenkinimui gyvenimu; 2) mokytojų pasitenkinimas karjera turi reikšmingą ir teigiamą įtaką mokytojų pasitenkinimui gyvenimu; 3) mokytojų pasitenkinimas karjera įvardijamas kaip papildomas tarpininkas tarp tarnaujančios lyderystės ir mokytojų pasitenkinimo gyvenimu.
Atsisiuntimai
Publikuota
Kaip cituoti
Numeris
Skyriai
License
Copyright (c) 2022 Zummy Anselmus Dami, Ali Imron, Burhanuddin Burhanuddin, Achmad Supriyanto, Mustiningsih Mustiningsih

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.