Metamokymasis pradiniame ugdyme: mokslinės literatūros analizė

Authors

  • Jovita Matulaitienė Vytauto Didžiojo universitetas

DOI:

https://doi.org/10.15823/p.2021.143.5

Pagrindiniai žodžiai:

pradinis ugdymas, metamokymasis, metakognityvinės strategijos, metakognityvinis suvokimas, metakognicija vaikystėje

Santrauka

Straipsnyje nagrinėjamas pradiniame ugdyme vykstantis metamokymasis, kaip svarbus kognityvinis procesas, kurio metu besimokantieji geba mokytis savarankiškai, o įgytos žinios ir įgūdžiai padeda tapti mokančiais mokytis asmenimis. Tyrime analizuojami pradinių klasių mokinių savarankiško mokymosi komponentai, įgyvendinimo praktikos, problematika. Tyrimas pasirinktas atsižvelgiant į edukologijos mokslo tyrimuose augantį dėmesį metamokymosi strategijų taikymui ir kylantiems iššūkiams ankstyvame amžiuje.

Atsisiuntimai

Publikuota

2023-09-18

Kaip cituoti

Matulaitienė, J. (2023). Metamokymasis pradiniame ugdyme: mokslinės literatūros analizė. Pedagogika / Pedagogy, 143(3), 86–107. https://doi.org/10.15823/p.2021.143.5

Numeris

Skyriai

Straipsniai