Metamokymasis pradiniame ugdyme: mokslinės literatūros analizė
DOI:
https://doi.org/10.15823/p.2021.143.5Pagrindiniai žodžiai:
pradinis ugdymas, metamokymasis, metakognityvinės strategijos, metakognityvinis suvokimas, metakognicija vaikystėjeSantrauka
Straipsnyje nagrinėjamas pradiniame ugdyme vykstantis metamokymasis, kaip svarbus kognityvinis procesas, kurio metu besimokantieji geba mokytis savarankiškai, o įgytos žinios ir įgūdžiai padeda tapti mokančiais mokytis asmenimis. Tyrime analizuojami pradinių klasių mokinių savarankiško mokymosi komponentai, įgyvendinimo praktikos, problematika. Tyrimas pasirinktas atsižvelgiant į edukologijos mokslo tyrimuose augantį dėmesį metamokymosi strategijų taikymui ir kylantiems iššūkiams ankstyvame amžiuje.
Atsisiuntimai
Publikuota
Kaip cituoti
Numeris
Skyriai
License
Copyright (c) 2021 Pedagogika

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.