M6 mokymosi modelio kūrimas matematinio kritinio mąstymo įgūdžiams tobulinti
DOI:
https://doi.org/10.15823/p.2022.145.11Pagrindiniai žodžiai:
M6 mokymosi modelis, matematinio kritinio mąstymo įgūdžiaiSantrauka
Šio tyrimo tipas yra moksliniai tyrimai ir plėtra (angl. R&D). Šio tyrimo tikslas – sukurti M6 mokymosi modelį, atitinkantį matematinio kritinio mąstymo įgūdžių tobulinimo tinkamumo kriterijus. M6 mokymosi modelis yra sukurtas iš akronimo, kurį sudaro: 1) dėmesys pradiniams gebėjimams (indonez. Memfokuskan); 2) sampratos pagrindimas (indonez. Menjustifikasi); 3) problemos ištyrimas (indonez. Menyelidiki); 4) idėjų pristatymas (indonez. Mempresentasikan); 5) įvertinimas (indonez. Mengevaluasi) ir (6) išvadų darymas (indonez. Menyimpulkan). M6 mokymosi modelio kokybės vertinimo instrumentą išnagrinėjo ir įvertino trys švietimo ekspertai: mokymosi modelio kūrimo srities profesorius, matematikos srities ekspertas ir vyresnysis matematikos mokytojas mokykloje. Mokymosi modelio kokybei vertinti pirmiausia buvo apskaičiuota patikimumo reikšmė, o po to buvo apskaičiuojamas vidutinis validumo balas. Rezultatai rodo, kad M6 mokymosi modelio patikimumo reikšmė yra 86,26 proc., tai reiškia, kad jo patikimumo reikšmė yra didelė. Vidutinė validumo reikšmė yra 3,47, tai reiškia, kad M6 mokymosi modelis atitiko modelio validumo kriterijus. Galima daryti išvadą, kad M6 mokymosi modelis atitinka ekspertų keliamus reikalavimus (validus turinio ir konstrukto atžvilgiu bei patikimas).
Atsisiuntimai
Publikuota
Kaip cituoti
Numeris
Skyriai
License
Copyright (c) 2022 Ardi Dwi Susandi, Cholis Sa’dijah, Abdur Rahman As’ari, Susiswo Susiswo

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.