Virtuali chemijos laboratorija mišraus mokymosi režimu: įtaka mokinių motyvacijai ir pasiekimams

Authors

  • Jaslin Ikhsan Yogyakarta State university, Indonesia
  • Nur Fitriyana Yogyakarta State university, Indonesia
  • Zulham Arif Yogyakarta State university, Indonesia

DOI:

https://doi.org/10.15823/p.2021.144.9

Pagrindiniai žodžiai:

virtuali chemijos laboratorija, praktinė laboratorija, mišrus mokymasis internetu, mokinių motyvacija, mokinių pasiekimai

Santrauka

Šiuo tyrimu buvo siekiama išanalizuoti virtualios cheminės laboratorijos mišraus mokymosi režimu įtaką mokinių motyvacijai ir pasiekimams mokantis apie elektrolitų ir ne elektrolitų tirpalus bei redokso chemijos reakcijas. Šiam tikslui pasiekti buvo atliktas kvazieksperimentas su nelygiavertėmis kontrolinėmis grupėmis prieš bandymą ir po jo.

Tyrime dalyvavo dvi dešimtokų klasės iš Indonezijos Jogjakartos Slemano regiono valstybinės vidurinės mokyklos. Viena klasė buvo eksperimentinė, jai buvo taikytas ,,Virtualios cheminės laboratorijos“ mišrus internetinis mokymasis, o kontrolinė klasė mokėsi praktinėje laboratorijoje kontaktiniu būdu.

Duomenys apie mokinių motyvaciją buvo renkami naudojant mokinių motyvacijos klausimyną, o duomenys apie mokinių pasiekimus – naudojant mokinių pasiekimų testą. Duomenys buvo analizuojami naudojant aprašomąją statistiką, n-gain kategorijų analizę, Mann-Whitney U testą ir nepriklausomą imties t-testo metodą.

Šio tyrimo rezultatai parodė, kad virtualios cheminės laboratorijos naudojimas mišriame internetiniame mokyme daro didelę įtaką mokinių motyvacijai ir pasiekimams chemijos srityje. Be to, virtuali cheminė laboratorija sužadino smalsumą, dėmesingumą, pasitenkinimą ir saviveiksmingumą. Tai yra keturi mokinių motyvacijos rodikliai, kurie gerina pasiekimus. Taigi, virtualaus mokymosi laboratorija turėtų būti naudojama chemijos pamokose kaip potenciali mokymosi priemonė, skatinanti mokinių motyvaciją ir pasiekimus chemijos srityje.

Atsisiuntimai

Publikuota

2023-09-18

Kaip cituoti

Ikhsan, J., Fitriyana, N., & Arif, Z. (2023). Virtuali chemijos laboratorija mišraus mokymosi režimu: įtaka mokinių motyvacijai ir pasiekimams. Pedagogika / Pedagogy, 144(4), 158–179. https://doi.org/10.15823/p.2021.144.9

Numeris

Skyriai

Straipsniai