Būsimųjų kūno kultūros ir sporto specialistų profesinės kompetencijos formavimas
DOI:
https://doi.org/10.15823/p.2020.140.12Pagrindiniai žodžiai:
kompetencija, profesinė kompetencija, sporto specialistai, kūno kultūra, vadyba, profesinė kultūraSantrauka
Straipsnyje nagrinėjamas būsimųjų kūno kultūros ir sporto specialistų profesinės kompetencijos formavimas. Buvo apklausta 40 Ukrainos Charkovo valstybinės kūno kultūros akademijos pirmojo ir ketvirtojo kurso studentų. Pasirinkti atitinkami komponentai būsimųjų sporto profesionalų profesinei kompetencijai analizuoti. Tyrimas rodo, kad yra nepakankama pirmųjų metų studentų savivalda ir sąmoningumas tirtose srityse. Vadinasi, trūksta teorinių žinių apie profesinę kultūrą ir vadybą bei jos vaidmenį profesinėje veikloje. Apsvarstyti Charkovo valstybinės kūno kultūros akademijos 4 kurso studentų specialybių „Sportinės veiklos vadyba“ ir „Vidurinis ugdymas (kūno kultūra)“ dalinio pasirengimo profesinei ir pedagoginei saviugdai rodikliai. Daroma išvada, kad beveik visų komponentų vertės yra vienodos, išskyrus pažintinius ir valios komponentus, kurių veikimas labai skiriasi. Dėl to labai išaugo reikalavimai būsimųjų universitetų absolventų pasirengimui, o tai reiškia, kad aukštųjų mokyklų mokslinio-edukacinio proceso tikslas yra sukurti tinkamas pedagogines sąlygas kompetentingiems, lankstiems ir konkurencingiems specialistams ruošti.
Atsisiuntimai
Publikuota
Kaip cituoti
Numeris
Skyriai
License
Copyright (c) 2020 Pedagogika

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.