Profesijos mokytojo karjera kaip antroji profesija ir jos pasirinkimą lemiantys veiksniai

Authors

  • Rita Mičiulienė Vytauto Didžiojo universitetas
  • Kristina Kovalčikienė Vytauto Didžiojo universitetas

DOI:

https://doi.org/10.15823/p.2020.140.11

Pagrindiniai žodžiai:

profesijos mokytojas, mokytojo profesijos pasirinkimas, persikvalifikavimas, ankstesnės profesijos suvokimas, mokymo pasirinkimo veiksniai

Santrauka

Didėja dėmesys vadinamam hibridiniam mokytojui, kuris galėtų alternatyviai dirbti profesinėje mokykloje ir įmonėje. 114 profesijos mokytojų iš 33 šalies profesinio mokymo įstaigų apklausos rezultatai rodo, kad rinktis profesijos mokytojo karjerą motyvuoja aukšti reikalavimai šiai profesijai, noras dirbti su jaunimu ir buvusių mokytojų poveikis. Profesinės veiklos reikšmingumo suvokimas, domėjimasis dalyku, mokinių mokymu, saviveiksmingumas palengvina perėjimą į profesinio mokymo sritį.

Author Biographies

Rita Mičiulienė, Vytauto Didžiojo universitetas

Vytauto Didžiojo universitetas, Švietimo akademija

Kristina Kovalčikienė, Vytauto Didžiojo universitetas

Vytauto Didžiojo universitetas, Psichologijos katedra

Atsisiuntimai

Publikuota

2023-09-18

Kaip cituoti

Mičiulienė, R., & Kovalčikienė, K. (2023). Profesijos mokytojo karjera kaip antroji profesija ir jos pasirinkimą lemiantys veiksniai. Pedagogika, 140(4), 194–219. https://doi.org/10.15823/p.2020.140.11

Numeris

Skyriai

Straipsniai