Profesijos mokytojo karjera kaip antroji profesija ir jos pasirinkimą lemiantys veiksniai
DOI:
https://doi.org/10.15823/p.2020.140.11Pagrindiniai žodžiai:
profesijos mokytojas, mokytojo profesijos pasirinkimas, persikvalifikavimas, ankstesnės profesijos suvokimas, mokymo pasirinkimo veiksniaiSantrauka
Didėja dėmesys vadinamam hibridiniam mokytojui, kuris galėtų alternatyviai dirbti profesinėje mokykloje ir įmonėje. 114 profesijos mokytojų iš 33 šalies profesinio mokymo įstaigų apklausos rezultatai rodo, kad rinktis profesijos mokytojo karjerą motyvuoja aukšti reikalavimai šiai profesijai, noras dirbti su jaunimu ir buvusių mokytojų poveikis. Profesinės veiklos reikšmingumo suvokimas, domėjimasis dalyku, mokinių mokymu, saviveiksmingumas palengvina perėjimą į profesinio mokymo sritį.
Atsisiuntimai
Publikuota
2023-09-18
Kaip cituoti
Mičiulienė, R., & Kovalčikienė, K. (2023). Profesijos mokytojo karjera kaip antroji profesija ir jos pasirinkimą lemiantys veiksniai. Pedagogika, 140(4), 194–219. https://doi.org/10.15823/p.2020.140.11
Numeris
Skyriai
Straipsniai
License
Copyright (c) 2020 Pedagogika

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.