Menų samprata STEAM koncepcijoje: pusiau sisteminė literatūros apžvalga
DOI:
https://doi.org/10.15823/p.2020.140.9Pagrindiniai žodžiai:
menai, STEAM, pusiau sisteminė literatūros apžvalgaSantrauka
STEM ugdymo sistema prieš dešimt metų integravo menus ir buvo pavadinta STEAM (angl. Science, Technology, Engineering, Arts and Mathematics) koncepcija. Tačiau tiek teorijoje, tiek ir praktikoje menų samprata nėra aiškiai apibrėžta. Šiame straipsnyje pristatoma pusiau sisteminė 2010–2019 metais publikuotų 33 straipsnių apžvalga, atliekant teminę menų sampratos STEAM ugdymo koncepcijoje analizę penkiais aspektais: menų paskirtis, menų samprata ir įtrauktis, menų integravimo procesas ir rezultatai, menų integravimo modeliai, menų integravimo kontekstai.
Atsisiuntimai
Publikuota
Kaip cituoti
Numeris
Skyriai
License
Copyright (c) 2020 Pedagogika

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.