Menų samprata STEAM koncepcijoje: pusiau sisteminė literatūros apžvalga

Authors

  • Rūta Girdzijauskienė Klaipėdos universitetas
  • Gražina Šmitienė Klaipėdos universitetas

DOI:

https://doi.org/10.15823/p.2020.140.9

Pagrindiniai žodžiai:

menai, STEAM, pusiau sisteminė literatūros apžvalga

Santrauka

STEM ugdymo sistema prieš dešimt metų integravo menus ir buvo pavadinta STEAM (angl. Science, Technology, Engineering, Arts and Mathematics) koncepcija. Tačiau tiek teorijoje, tiek ir praktikoje menų samprata nėra aiškiai apibrėžta. Šiame straipsnyje pristatoma pusiau sisteminė 2010–2019 metais publikuotų 33 straipsnių apžvalga, atliekant teminę menų sampratos STEAM ugdymo koncepcijoje analizę penkiais aspektais: menų paskirtis, menų samprata ir įtrauktis, menų integravimo procesas ir rezultatai, menų integravimo modeliai, menų integravimo kontekstai.

Author Biographies

Rūta Girdzijauskienė, Klaipėdos universitetas

Klaipėdos universitetas, Socialinių ir humanitarinių mokslų fakultetas

Gražina Šmitienė, Klaipėdos universitetas

Klaipėdos universitetas, Socialinių ir humanitarinių mokslų fakultetas

Atsisiuntimai

Publikuota

2023-09-18

Kaip cituoti

Girdzijauskienė, R., & Šmitienė, G. (2023). Menų samprata STEAM koncepcijoje: pusiau sisteminė literatūros apžvalga. Pedagogika / Pedagogy, 140(4), 155–171. https://doi.org/10.15823/p.2020.140.9

Numeris

Skyriai

Straipsniai