Abiturientų suvoktos įtampos prieš egzaminus sąsajos su jų temperamentu ir įsitraukimu į mokyklos veiklas
DOI:
https://doi.org/10.15823/p.2020.140.4Pagrindiniai žodžiai:
įtampa prieš egzaminus, abiturientai, testavimo baimė, temperamentas, įsitraukimas į mokyklos veiklasSantrauka
Brandos egzaminai gali kelti mokiniams įtampą, nes svariai lemia tolesnio mokymosi ir profesijos pasirinkimo trajektorijas. Šiuo tyrimu nustatyti ryšiai tarp abiturientų suvoktos įtampos prieš egzaminus ir jų temperamento savybių bei įsitraukimo į mokyklos veiklas. Dalyvavo 128 abiturientai iš 35 Lietuvos gimnazijų. Rezultatai parodė, kad suvokta įtampa prieš egzaminus teigiamai siejasi su neigiamu emocingumu, neigiamai su valinga kontrole, o testavimo baimę prognozuoja neigiamas emocingumas.
Atsisiuntimai
Publikuota
Kaip cituoti
Numeris
Skyriai
License
Copyright (c) 2020 Pedagogika

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.