Vaikystėje išgyventų patirčių ir ikimokyklinio ugdymo pedagogo profesijos pasirinkimo sąsajos

Authors

  • Asta Lapėnienė Vytauto Didžiojo universitetas
  • Deimantė Kvedaravičienė Vytauto Didžiojo universitetas

DOI:

https://doi.org/10.15823/p.2020.140.3

Pagrindiniai žodžiai:

vaikystės patirtys, profesijos pasirinkimas, ikimokyklinio ugdymo pedagogas, kolektyvinės atsiminimų sesijos metodas

Santrauka

Straipsnyje naudojant kolektyvinės atsiminimų sesijos tyrimo metodą atskleidžiamos sąsajos tarp vaikystėje išgyventų patirčių ir ikimokyklinio ugdymo pedagogo profesijos pasirinkimo. Pateikiami kolektyvinės atsiminimų sesijos metu surinkti duomenys rodo, kad dažniausiai ikimokyklinio ugdymo profesiją sąmoningai renkasi asmenys, kurie augo kūrybiškai nevaržomoje aplinkoje, o profesijos pasirinkimo apsisprendimui įtakos turi tiek teigiamos, tiek neigiamos vaikystės patirtys.

Author Biographies

Asta Lapėnienė, Vytauto Didžiojo universitetas

Vytauto Didžiojo universitetas, Švietimo akademija

Deimantė Kvedaravičienė, Vytauto Didžiojo universitetas

Vytauto Didžiojo universitetas, Švietimo akademija

Atsisiuntimai

Publikuota

2023-09-18

Kaip cituoti

Lapėnienė, A., & Kvedaravičienė, D. (2023). Vaikystėje išgyventų patirčių ir ikimokyklinio ugdymo pedagogo profesijos pasirinkimo sąsajos. Pedagogika / Pedagogy, 140(4), 34–54. https://doi.org/10.15823/p.2020.140.3

Numeris

Skyriai

Straipsniai