Vaikystėje išgyventų patirčių ir ikimokyklinio ugdymo pedagogo profesijos pasirinkimo sąsajos
DOI:
https://doi.org/10.15823/p.2020.140.3Pagrindiniai žodžiai:
vaikystės patirtys, profesijos pasirinkimas, ikimokyklinio ugdymo pedagogas, kolektyvinės atsiminimų sesijos metodasSantrauka
Straipsnyje naudojant kolektyvinės atsiminimų sesijos tyrimo metodą atskleidžiamos sąsajos tarp vaikystėje išgyventų patirčių ir ikimokyklinio ugdymo pedagogo profesijos pasirinkimo. Pateikiami kolektyvinės atsiminimų sesijos metu surinkti duomenys rodo, kad dažniausiai ikimokyklinio ugdymo profesiją sąmoningai renkasi asmenys, kurie augo kūrybiškai nevaržomoje aplinkoje, o profesijos pasirinkimo apsisprendimui įtakos turi tiek teigiamos, tiek neigiamos vaikystės patirtys.
Atsisiuntimai
Publikuota
2023-09-18
Kaip cituoti
Lapėnienė, A., & Kvedaravičienė, D. (2023). Vaikystėje išgyventų patirčių ir ikimokyklinio ugdymo pedagogo profesijos pasirinkimo sąsajos. Pedagogika / Pedagogy, 140(4), 34–54. https://doi.org/10.15823/p.2020.140.3
Numeris
Skyriai
Straipsniai
License
Copyright (c) 2020 Pedagogika

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.