Profesinis tobulėjimas ar kvalifikacijos kėlimas: ką rodo šių sąvokų vartojimas?
DOI:
https://doi.org/10.15823/p.2021.143.2Pagrindiniai žodžiai:
mokytojų mokymasis, profesinis tobulinimas, profesinis tobulėjimas, profesinio tobulinimosi veiksmingumas, kvalifikacijos tobulinimasSantrauka
Straipsnyje pateikiami sąvokų profesinis tobulinimas, tobulinimasis ir tobulėjimas paaiškinimai, atskiriant jų sinonimišką vartojimą. Teigiama, kad profesinis tobulinimas turėtų būti suprantamas kaip iš išorės kylančios galimybės, tobulinimasis – kaip tų galimybių pasirinkimai, o tobulėjimas rodo šių procesų pasekmę – profesinį, asmeninį kismą, augimą. Svarstant Lietuvos mokytojų profesinio tobulinimo(si) veiksmingumą, remiamasi užsienyje ir mūsų šalyje atliktais empiriniais tyrimais.
Atsisiuntimai
Publikuota
2023-09-18
Kaip cituoti
Mičiulienė, R., & Brandišauskienė, A. (2023). Profesinis tobulėjimas ar kvalifikacijos kėlimas: ką rodo šių sąvokų vartojimas?. Pedagogika / Pedagogy, 143(3), 23–44. https://doi.org/10.15823/p.2021.143.2
Numeris
Skyriai
Straipsniai
License
Copyright (c) 2021 Pedagogika

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.