Profesinis tobulėjimas ar kvalifikacijos kėlimas: ką rodo šių sąvokų vartojimas?

Authors

  • Rita Mičiulienė Vytauto Didžiojo universitetas
  • Agnė Brandišauskienė Vytauto Didžiojo universitetas

DOI:

https://doi.org/10.15823/p.2021.143.2

Pagrindiniai žodžiai:

mokytojų mokymasis, profesinis tobulinimas, profesinis tobulėjimas, profesinio tobulinimosi veiksmingumas, kvalifikacijos tobulinimas

Santrauka

Straipsnyje pateikiami sąvokų profesinis tobulinimas, tobulinimasis ir tobulėjimas paaiškinimai, atskiriant jų sinonimišką vartojimą. Teigiama, kad profesinis tobulinimas turėtų būti suprantamas kaip iš išorės kylančios galimybės, tobulinimasis – kaip tų galimybių pasirinkimai, o tobulėjimas rodo šių procesų pasekmę – profesinį, asmeninį kismą, augimą. Svarstant Lietuvos mokytojų profesinio tobulinimo(si) veiksmingumą, remiamasi užsienyje ir mūsų šalyje atliktais empiriniais tyrimais.

Atsisiuntimai

Publikuota

2023-09-18

Kaip cituoti

Mičiulienė, R., & Brandišauskienė, A. (2023). Profesinis tobulėjimas ar kvalifikacijos kėlimas: ką rodo šių sąvokų vartojimas?. Pedagogika / Pedagogy, 143(3), 23–44. https://doi.org/10.15823/p.2021.143.2

Numeris

Skyriai

Straipsniai