Vitolda Sofija Glebuvienė: virsmo nuo mokymo prie sąveikos paradigmos verpetuose
DOI:
https://doi.org/10.15823/p.2013.1828Pagrindiniai žodžiai:
mokslinis pedagoginis palikimas, ikimokyklinis ugdymas, vaiko kalba, ugdymo programos ir procesas, pedagogų rengimasSantrauka
Straipsnyje analizuojamas ilgametės Lietuvos edukologijos universiteto dėstytojos docentės Vitoldos Sofijos Glebuvienės mokslinis pedagoginis palikimas. Straipsnyje išskirtos ir apibendrintos esminės V. S. Glebuvienės mokslinių interesų kryptys – nuo prioritetinio dėmesio ankstyvajai vaiko kalbos raidai iki sisteminio dėmesio vaiko komunikavimo kompetencijai visuminio ugdymo(si) bei pedagogų rengimo kontekste. V. S. Glebuvienės darbų mokslinė problematika grindžiama perėjimu nuo mokymo prie sąveikos paradigmos idėjų, išryškintos kai kurios didelę išliekamąją vertę turinčios mokslinės įžvalgos.
Publikuota
Kaip cituoti
Numeris
Skyriai
License
Copyright (c) 2013 "Pedagogika", Authors

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.