Vitolda Sofija Glebuvienė: virsmo nuo mokymo prie sąveikos paradigmos verpetuose

Authors

  • Ona Monkevičienė Lietuvos edukologijos universitetas

DOI:

https://doi.org/10.15823/p.2013.1828

Pagrindiniai žodžiai:

mokslinis pedagoginis palikimas, ikimokyklinis ugdymas, vaiko kalba, ugdymo programos ir procesas, pedagogų rengimas

Santrauka

Straipsnyje analizuojamas ilgametės Lietuvos edukologijos universiteto dėstytojos docentės Vitoldos Sofijos Glebuvienės mokslinis pedagoginis palikimas. Straipsnyje išskirtos ir apibendrintos esminės V. S. Glebuvienės mokslinių interesų kryptys  – nuo prioritetinio dėmesio ankstyvajai vaiko kalbos raidai iki sisteminio dėmesio vaiko komunikavimo kompetencijai visuminio ugdymo(si) bei pedagogų rengimo kontekste. V. S. Glebuvienės darbų mokslinė problematika grindžiama perėjimu nuo mokymo prie sąveikos paradigmos idėjų, išryškintos kai kurios didelę išliekamąją vertę turinčios mokslinės įžvalgos.

Publikuota

2013-03-26

Kaip cituoti

Monkevičienė, O. . (2013). Vitolda Sofija Glebuvienė: virsmo nuo mokymo prie sąveikos paradigmos verpetuose. Pedagogika, 109(1), 11–20. https://doi.org/10.15823/p.2013.1828

Numeris

Skyriai

Straipsniai