Tėvų nuomonė apie vaikų profesinį mokymąsi
DOI:
https://doi.org/10.15823/p.2022.145.8Pagrindiniai žodžiai:
educational administration, vocational education, technological education, equal opportunity, trackingSantrauka
1948 m. įkūrus Izraelio valstybę šalies vidurinės mokyklos pagal pagrindines kryptis buvo suskirstytos į dvi grupes: akademines ir profesines. Dažnai akademinėje pakopoje buvo taikomi aukšti akademiniai standartai, todėl prasčiau besimokantys mokiniai buvo priversti arba nutraukti mokslus, arba rinktis profesines mokyklas. Tyrimo tikslas – ištirti tėvų, kurių vaikai mokosi profesinėse mokyklose, nuomonę apie profesinį mokymą Izraelyje. Duomenys buvo surinkti pusiau struktūruotu interviu ir apdoroti turinio analizės metodu. Tyrimas leidžia daryti išvadą, kad profesinis mokymas nėra pirmasis ar natūralus tėvų pasirinkimas, o tik viena iš galimybių. Nors tėvai atsakomybę už mokslą perkelia profesinei mokyklai, tačiau yra patenkinti savo vaikų mokymu. Didžioji dauguma tėvų norėjo išvengti vaikų siuntimo į profesinę mokyklą dėl susiformavusios stigmos. Vadinasi, reikalinga švietimo reforma dabartinio profesinio mokymo trūkumams pašalinti. Rekomenduotina pailginti profesinio mokymosi trukmę, taip pat reikėtų kelti išsilavinimo lygį. Be to, darbdaviai ir įvairios sąjungos turėtų įsitraukti į profesinį mokymą.
Atsisiuntimai
Publikuota
Kaip cituoti
Numeris
Skyriai
License
Copyright (c) 2022 Sara Zamir
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.