Edukologijos magistrantūros studijos šiandienėje visuomenėje: absolventų požiūris

Authors

  • Simona Pilkienė Vytauto Didžiojo universitetas
  • Laima Sajienė Vytauto Didžiojo universitetas

DOI:

https://doi.org/10.15823/p.2013.1783

Pagrindiniai žodžiai:

aukštasis mokslas, darbo rinka, edukologijos magistrantūros studijos

Santrauka

Europos aukštojo mokslo erdvė ir ją reglamentuojantys dokumentai, rinkos ekonomika ir darbo rinka, studijų kokybės sampratos kaita ir jos santykis su darbo rinka, visuomenės ir rengimosi profesiniam gyvenimui kaita lemia universitetinių studijų ir darbo rinkos sąveiką. Šio tyrimo problema – edukologijos magistrantūros studijų turinys neatitinka šiandienėje visuomenėje aktualizuojamos masinio aukštojo mokslo ir darbo rinkos sąveikos poreikių. Straipsnyje siekiama identifikuoti absolventų požiūrį į edukologijos magistrantūros studijų paskirtį šiandienėje visuomenėje, jų svarbą asmenybės tobulėjimui ir profesinei karjerai.

Atsisiuntimai

Publikuota

2013-12-23

Kaip cituoti

Pilkienė, S. ., & Sajienė, L. . (2013). Edukologijos magistrantūros studijos šiandienėje visuomenėje: absolventų požiūris. Pedagogika / Pedagogy, 112(4), 113–118. https://doi.org/10.15823/p.2013.1783

Numeris

Skyriai

Straipsniai