Edukologijos magistrantūros studijos šiandienėje visuomenėje: absolventų požiūris
DOI:
https://doi.org/10.15823/p.2013.1783Pagrindiniai žodžiai:
aukštasis mokslas, darbo rinka, edukologijos magistrantūros studijosSantrauka
Europos aukštojo mokslo erdvė ir ją reglamentuojantys dokumentai, rinkos ekonomika ir darbo rinka, studijų kokybės sampratos kaita ir jos santykis su darbo rinka, visuomenės ir rengimosi profesiniam gyvenimui kaita lemia universitetinių studijų ir darbo rinkos sąveiką. Šio tyrimo problema – edukologijos magistrantūros studijų turinys neatitinka šiandienėje visuomenėje aktualizuojamos masinio aukštojo mokslo ir darbo rinkos sąveikos poreikių. Straipsnyje siekiama identifikuoti absolventų požiūrį į edukologijos magistrantūros studijų paskirtį šiandienėje visuomenėje, jų svarbą asmenybės tobulėjimui ir profesinei karjerai.