Meninio ugdymo paradigmos modernizavimas istorinio tęsiamumo principu
DOI:
https://doi.org/10.15823/p.2013.1781Pagrindiniai žodžiai:
meninis ugdymas, kultūrinis ugdymas, kultūrinis sąmoningumas, istorinis tęsiamumasSantrauka
Šio straipsnio tikslas – atskleisti, kaip tikslingiau gali būti įgyvendinamas istorinio tęsiamumo principas, kuris ugdomąjį darbą daro vientisesnį ir įprasmina didesniu kultūriniu sąmoningumu. Plėtojamas požiūris į meną, kaip į priemonę, formuojančią istorinio tęsiamumo jausmą ir sampratą. Meno kūrinių suvokimą keliant į istorinį ir kultūrinį kontekstą, švietimo turinys sustiprinamas dialogo su praeitimi kompetencijos ugdymu.
Atsisiuntimai
Publikuota
2013-12-23
Kaip cituoti
Matonis, V. (2013). Meninio ugdymo paradigmos modernizavimas istorinio tęsiamumo principu. Pedagogika / Pedagogy, 112(4), 101–106. https://doi.org/10.15823/p.2013.1781
Numeris
Skyriai
Straipsniai