Technologijų kryžkelėse: ar ugdo pradinių klasių mokinių kūrybingumą interaktyviųjų lentų taikymas?

Authors

  • Palmira Pečiuliauskienė Lietuvos edukologijos universitetas
  • Agnė Saylik Lietuvos edukologijos universitetas

DOI:

https://doi.org/10.15823/p.2013.1780

Pagrindiniai žodžiai:

radinių klasių mokiniai, kūrybinio rašymo gebėjimai, interaktyvioji lenta

Santrauka

Straipsnyje nagrinėjamos pradinių klasių mokinių kūrybinio rašymo gebėjimų ugdymo taikant interaktyviąją lentą galimybės. Kūrybinio rašymo gebėjimai apibūdinami atsižvelgiant į kūrybinio mąstymo bruožus: originalumą, detalumą, lankstumą, sklandumą. Straipsnyje analizuojami autorių atlikto kūrybinio rašymo gebėjimų ugdymo taikant interaktyviąją lentą tyrimo, vykdyto pradinėse klasėse per lietuvių kalbos pamokas, rezultatai.

Atsisiuntimai

Publikuota

2013-12-23

Kaip cituoti

Pečiuliauskienė, P. ., & Saylik, A. (2013). Technologijų kryžkelėse: ar ugdo pradinių klasių mokinių kūrybingumą interaktyviųjų lentų taikymas?. Pedagogika / Pedagogy, 112(4), 88–100. https://doi.org/10.15823/p.2013.1780

Numeris

Skyriai

Straipsniai