Technologijų kryžkelėse: ar ugdo pradinių klasių mokinių kūrybingumą interaktyviųjų lentų taikymas?
DOI:
https://doi.org/10.15823/p.2013.1780Pagrindiniai žodžiai:
radinių klasių mokiniai, kūrybinio rašymo gebėjimai, interaktyvioji lentaSantrauka
Straipsnyje nagrinėjamos pradinių klasių mokinių kūrybinio rašymo gebėjimų ugdymo taikant interaktyviąją lentą galimybės. Kūrybinio rašymo gebėjimai apibūdinami atsižvelgiant į kūrybinio mąstymo bruožus: originalumą, detalumą, lankstumą, sklandumą. Straipsnyje analizuojami autorių atlikto kūrybinio rašymo gebėjimų ugdymo taikant interaktyviąją lentą tyrimo, vykdyto pradinėse klasėse per lietuvių kalbos pamokas, rezultatai.
Atsisiuntimai
Publikuota
2013-12-23
Kaip cituoti
Pečiuliauskienė, P. ., & Saylik, A. (2013). Technologijų kryžkelėse: ar ugdo pradinių klasių mokinių kūrybingumą interaktyviųjų lentų taikymas?. Pedagogika / Pedagogy, 112(4), 88–100. https://doi.org/10.15823/p.2013.1780
Numeris
Skyriai
Straipsniai