Viduriniojo mokyklinio amžiaus mokinių vertybių raiška per kūno kultūros pamokas

Authors

  • Artūras Akelaitis Lietuvos sporto universitetas
  • Romualdas Malinauskas Lietuvos sporto universitetas

DOI:

https://doi.org/10.15823/p.2013.1778

Pagrindiniai žodžiai:

kūno kultūros pamokos, instrumentinės ir terminalinės vertybės, vidurinis mokyklinis amžius

Santrauka

M. Lukšienės pedagoginio palikimo įžvalgų praeičiai, dabarčiai ir ateičiai kontekste siekiama atsakyti į probleminį klausimą, kokia yra vertybių raiška per kūno kultūros pamokas. Tyrimo tikslas – atskleisti viduriniojo mokyklinio amžiaus mokinių (berniukų ir mergaičių) vertybių raišką per kūno kultūros pamokas. Tiriant instrumentines ir terminalines vertybes buvo taikoma M. Rokeacho vertybių įvertinimo metodika. Išvados grindžiamos empirinio tyrimo rezultatais.

Atsisiuntimai

Publikuota

2013-12-23

Kaip cituoti

Akelaitis, A. ., & Malinauskas, R. . (2013). Viduriniojo mokyklinio amžiaus mokinių vertybių raiška per kūno kultūros pamokas. Pedagogika / Pedagogy, 112(4), 71–76. https://doi.org/10.15823/p.2013.1778

Numeris

Skyriai

Straipsniai