Viduriniojo mokyklinio amžiaus mokinių vertybių raiška per kūno kultūros pamokas
DOI:
https://doi.org/10.15823/p.2013.1778Pagrindiniai žodžiai:
kūno kultūros pamokos, instrumentinės ir terminalinės vertybės, vidurinis mokyklinis amžiusSantrauka
M. Lukšienės pedagoginio palikimo įžvalgų praeičiai, dabarčiai ir ateičiai kontekste siekiama atsakyti į probleminį klausimą, kokia yra vertybių raiška per kūno kultūros pamokas. Tyrimo tikslas – atskleisti viduriniojo mokyklinio amžiaus mokinių (berniukų ir mergaičių) vertybių raišką per kūno kultūros pamokas. Tiriant instrumentines ir terminalines vertybes buvo taikoma M. Rokeacho vertybių įvertinimo metodika. Išvados grindžiamos empirinio tyrimo rezultatais.
Atsisiuntimai
Publikuota
2013-12-23
Kaip cituoti
Akelaitis, A. ., & Malinauskas, R. . (2013). Viduriniojo mokyklinio amžiaus mokinių vertybių raiška per kūno kultūros pamokas. Pedagogika / Pedagogy, 112(4), 71–76. https://doi.org/10.15823/p.2013.1778
Numeris
Skyriai
Straipsniai