Supervizija kaip pedagogų profesinio tobulėjimo galimybė

Authors

  • Laima Abromaitienė Kauno technologijos universitetas

DOI:

https://doi.org/10.15823/p.2013.1771

Pagrindiniai žodžiai:

pedagogų kvalifikacija, profesinis tobulėjimas, supervizija

Santrauka

Pasaulinėje praktikoje supervizija laikoma būtina profesinės veiklos dalimi jau daugiau nei 50 metų. Lietuvos pedagogų profesinėje bendruomenėje supervizija pirmą kartą išbandyta 2011 m. Straipsnyje pateikiama grupės supervizijose dalyvavusių pedagogų apklausos rezultatų analizė, kuria siekiama atskleisti, kuo supervizija gali būti naudinga dirbantiems pedagoginį darbą, kokias profesinio tobulėjimo galimybes ji suteikia.

Atsisiuntimai

Publikuota

2013-12-23

Kaip cituoti

Abromaitienė, L. . (2013). Supervizija kaip pedagogų profesinio tobulėjimo galimybė. Pedagogika / Pedagogy, 112(4), 32–38. https://doi.org/10.15823/p.2013.1771

Numeris

Skyriai

Straipsniai