Supervizija kaip pedagogų profesinio tobulėjimo galimybė
DOI:
https://doi.org/10.15823/p.2013.1771Pagrindiniai žodžiai:
pedagogų kvalifikacija, profesinis tobulėjimas, supervizijaSantrauka
Pasaulinėje praktikoje supervizija laikoma būtina profesinės veiklos dalimi jau daugiau nei 50 metų. Lietuvos pedagogų profesinėje bendruomenėje supervizija pirmą kartą išbandyta 2011 m. Straipsnyje pateikiama grupės supervizijose dalyvavusių pedagogų apklausos rezultatų analizė, kuria siekiama atskleisti, kuo supervizija gali būti naudinga dirbantiems pedagoginį darbą, kokias profesinio tobulėjimo galimybes ji suteikia.
Atsisiuntimai
Publikuota
2013-12-23
Kaip cituoti
Abromaitienė, L. . (2013). Supervizija kaip pedagogų profesinio tobulėjimo galimybė. Pedagogika / Pedagogy, 112(4), 32–38. https://doi.org/10.15823/p.2013.1771
Numeris
Skyriai
Straipsniai