Neįgaliųjų gyvenimo kokybės individualieji ir socialiniai aspektai meninio ugdymo kontekste

Authors

  • Aldona Vilkelienė Lietuvos edukologijos universitetas
  • Karolina Kulikauskienė Marijampolės socialinės pagalbos centras

DOI:

https://doi.org/10.15823/p.2014.018

Pagrindiniai žodžiai:

gyvenimo kokybė, neįgalieji, meninis ugdymas

Santrauka

Straipsnyje pateikiama gyvenimo kokybės samprata ir išskiriama jos subjektyvioji prasmė. Subjektyvioji gyvenimo kokybės prasmė, kaip emocijų, tapatumo ir priklausymo tam tikrai grupei suvokimo raiška, išryškinama neįgaliųjų meninio ugdymo procese. Tyrimas atskleidė sutrikusio intelekto jaunuolių gyvenimo kokybės kriterijų meninio ugdymo kontekste individualiuosius (charakterio bruožai, gebėjimai, emocijų ir nuotaikų raiška) ir socialinius (bendravimas su mokytojais, draugais, identifikavimasis su šeima) aspektus.

Atsisiuntimai

Publikuota

2014-06-10

Kaip cituoti

Vilkelienė, A. ., & Kulikauskienė, K. . (2014). Neįgaliųjų gyvenimo kokybės individualieji ir socialiniai aspektai meninio ugdymo kontekste. Pedagogika / Pedagogy, 114(2), 209–220. https://doi.org/10.15823/p.2014.018

Numeris

Skyriai

Straipsniai