Neįgaliųjų gyvenimo kokybės individualieji ir socialiniai aspektai meninio ugdymo kontekste
DOI:
https://doi.org/10.15823/p.2014.018Pagrindiniai žodžiai:
gyvenimo kokybė, neįgalieji, meninis ugdymasSantrauka
Straipsnyje pateikiama gyvenimo kokybės samprata ir išskiriama jos subjektyvioji prasmė. Subjektyvioji gyvenimo kokybės prasmė, kaip emocijų, tapatumo ir priklausymo tam tikrai grupei suvokimo raiška, išryškinama neįgaliųjų meninio ugdymo procese. Tyrimas atskleidė sutrikusio intelekto jaunuolių gyvenimo kokybės kriterijų meninio ugdymo kontekste individualiuosius (charakterio bruožai, gebėjimai, emocijų ir nuotaikų raiška) ir socialinius (bendravimas su mokytojais, draugais, identifikavimasis su šeima) aspektus.
Atsisiuntimai
Publikuota
2014-06-10
Kaip cituoti
Vilkelienė, A. ., & Kulikauskienė, K. . (2014). Neįgaliųjų gyvenimo kokybės individualieji ir socialiniai aspektai meninio ugdymo kontekste. Pedagogika / Pedagogy, 114(2), 209–220. https://doi.org/10.15823/p.2014.018
Numeris
Skyriai
Straipsniai