Liaudiško šokio ansamblių sąveika jaunimo kultūrinio ugdymo procese: vadovų požiūris

Authors

  • Raminta Čyplytė Lietuvos edukologijos universitetas

DOI:

https://doi.org/10.15823/p.2014.017

Pagrindiniai žodžiai:

kultūrinis ugdymas, liaudiškas šokis, liaudiško šokio ansamblis, sąveika, vadovų požiūris

Santrauka

Straipsnyje aptariama jaunimo šiandieninė kultūrinio ugdymo erdvė, ją lemiantys procesai bei veiksniai. Atskleidžiama liaudiško šokio ansamblių sąveika kaip svarbi jaunimo kultūrinio ugdymo priemonė,  formuojanti  jaunimo kultūrinį pažinimą, suvokimą bei tęstinumą. Remiantis liaudiško šokio ansamblių vadovų požiūrio empirinio tyrimo duomenimis, analizuojami  esminiai  liaudiško  šokio ansamblių sąveikos  aspektai,  problemos ir aktualijos, pasireiškiančios šiandienos jaunimo kultūrinio ugdymo procese.  

Atsisiuntimai

Publikuota

2014-06-10

Kaip cituoti

Čyplytė, R. . (2014). Liaudiško šokio ansamblių sąveika jaunimo kultūrinio ugdymo procese: vadovų požiūris. Pedagogika / Pedagogy, 114(2), 200–208. https://doi.org/10.15823/p.2014.017

Numeris

Skyriai

Straipsniai