Mokyklinės teatro pedagogikos plėtra Lietuvoje: idėjų aspektas
DOI:
https://doi.org/10.15823/p.2014.013Pagrindiniai žodžiai:
mokyklinė teatro pedagogika, teatro dalykas, teatro egzaminasSantrauka
Straipsnyje, remiantis daugiaaspekte analize, sukuriamas visuminis mokyklinės teatro pedagogikos raidos vaizdas nuo XX iki XXI a. pradžios. Parodoma, kaip pradedant praėjusio amžiaus 8-uoju dešimtmečiu mokyklinės teatro pedagogikos idėjų plėtra buvo palaikoma administracinėmis priemonėmis (vadovų ir mokytojų rengimas, mokomojo teatro dalyko įvedimas). Atskleidžiamos mokyklinės teatro pedagogikos puoselėtojų J. Geniušo, B. Sruogos, Z. Buožio, R. Ercmonienės ir kt. idėjos.
Atsisiuntimai
Publikuota
2014-06-10
Kaip cituoti
Kazragytė, V. . (2014). Mokyklinės teatro pedagogikos plėtra Lietuvoje: idėjų aspektas. Pedagogika / Pedagogy, 114(2), 154–166. https://doi.org/10.15823/p.2014.013
Numeris
Skyriai
Straipsniai