Mokyklinės teatro pedagogikos plėtra Lietuvoje: idėjų aspektas

Authors

  • Vida Kazragytė Lietuvos edukologijos universitetas

DOI:

https://doi.org/10.15823/p.2014.013

Pagrindiniai žodžiai:

mokyklinė teatro pedagogika, teatro dalykas, teatro egzaminas

Santrauka

Straipsnyje, remiantis daugiaaspekte analize, sukuriamas visuminis mokyklinės teatro pedagogikos raidos vaizdas nuo XX iki XXI a. pradžios. Parodoma, kaip pradedant praėjusio amžiaus 8-uoju dešimtmečiu mokyklinės teatro pedagogikos idėjų plėtra buvo palaikoma administracinėmis priemonėmis (vadovų ir mokytojų rengimas, mokomojo teatro dalyko įvedimas). Atskleidžiamos mokyklinės teatro pedagogikos puoselėtojų J. Geniušo, B. Sruogos, Z. Buožio, R. Ercmonienės ir kt. idėjos.

Atsisiuntimai

Publikuota

2014-06-10

Kaip cituoti

Kazragytė, V. . (2014). Mokyklinės teatro pedagogikos plėtra Lietuvoje: idėjų aspektas. Pedagogika / Pedagogy, 114(2), 154–166. https://doi.org/10.15823/p.2014.013

Numeris

Skyriai

Straipsniai