Mokyklos ir namų santykis skirtingais vaikų ir paauglių (jaunimo) raidos etapais

Authors

  • Małgorzata Bednarska University of Wroclaw, Poland

DOI:

https://doi.org/10.15823/p.2014.009

Pagrindiniai žodžiai:

mokykla, namai, mokytojas, tėvai, mokinys, vaikas, santykiai, bendradarbiavimas, ryšiai, pagalbininkai

Santrauka

Santykiai tarp mokytojų ir tėvų dažnai nepakankamai įvertinami ar naudojami vaiko gerovės kontekste. Dažnai nepastebimos efektyvios raidos, ypač ugdymo, galimybės. Nepaisant temos plėtojimo pedagoginėje literatūroje, praktikoje mažai kas pasikeitė į gerąją pusę. Be to, santykių pobūdis nėra diferencijuojamas pagal vaiko ugdymo etapus arba tikima, kad jie yra esminiai tik iki tam tikro amžiaus, pavyzdžiui, paauglystės, o po to jie nebeegzistuoja. Šis straipsnis aktualizuoja santykių diversifikacijos problemą tarp ugdymo institucijų (darželiai, mokyklos) ir namų, atsižvelgiant į vaiko / mokinio raidos etapus, jo poreikius, iškylančias problemas. Tinkamesnis mokytojų, taip pat ir tėvų ugdymas šioje srityje galėtų daryti teigiamą įtaką vaiko veiklai ne tik mokykloje, bet ir už jos ribų.

Atsisiuntimai

Publikuota

2014-06-10

Kaip cituoti

Bednarska, M. (2014). Mokyklos ir namų santykis skirtingais vaikų ir paauglių (jaunimo) raidos etapais. Pedagogika / Pedagogy, 114(2), 106–115. https://doi.org/10.15823/p.2014.009

Numeris

Skyriai

Straipsniai