Suaugusiųjų požiūris į mokytojų ir tėvų bendradarbiavimą ir mokinių pasiekimus (vidurinių mokyklų atvejis)
DOI:
https://doi.org/10.15823/p.2014.008Pagrindiniai žodžiai:
vidurinė mokykla, mokyklos pasiekimai, mokiniai, mokytojai, bendradarbiavimasSantrauka
Vaikų ugdymo pasiekimai nurodomi mokyklos programoje, kurioje detaliai aprašomi planuojami pasiekimai kiekviename ugdymo tarpsnyje bei būdai juos pasiekti. Viena svarbiausių siekiamybių – tai iš anksto apgalvotas, sistemingas ir reguliarus mokytojų ir mokinių bei tėvų ir mokytojų bendradarbiavimas. Šeima taip pat labai svarbus vaiko ugdymo galimybių veiksnys, dažnai – svarbiausias. Mokykla, sukurta kaip draugiška, šiuolaikinė ir saugi vieta visapusiškai mokinio raidai, tam tikru būdu turėtų „įtikinti“ tėvus kartu kurti tą aplinką, bendradarbiaujant su mokyklos vadovybe bei mokytojais, ir nuolatos vieningai dirbti vaikų labui. Šiuos tikslus galima pasiekti išvien dirbant mokytojams ir tėvams, turintiems tiek teisių, tiek pareigų.