Suaugusiųjų požiūris į mokytojų ir tėvų bendradarbiavimą ir mokinių pasiekimus (vidurinių mokyklų atvejis)

Authors

  • Ewa Musiał University of Wroclaw, Poland

DOI:

https://doi.org/10.15823/p.2014.008

Pagrindiniai žodžiai:

vidurinė mokykla, mokyklos pasiekimai, mokiniai, mokytojai, bendradarbiavimas

Santrauka

Vaikų ugdymo pasiekimai nurodomi mokyklos programoje, kurioje detaliai aprašomi planuojami pasiekimai kiekviename ugdymo tarpsnyje bei būdai juos pasiekti. Viena svarbiausių siekiamybių – tai iš anksto apgalvotas, sistemingas ir reguliarus mokytojų ir mokinių bei tėvų ir mokytojų bendradarbiavimas. Šeima taip pat labai svarbus vaiko ugdymo galimybių veiksnys, dažnai – svarbiausias. Mokykla, sukurta kaip draugiška, šiuolaikinė ir saugi vieta visapusiškai mokinio raidai, tam tikru būdu turėtų „įtikinti“ tėvus kartu kurti tą aplinką, bendradarbiaujant su mokyklos vadovybe bei mokytojais, ir nuolatos vieningai dirbti vaikų labui. Šiuos tikslus galima pasiekti išvien dirbant mokytojams ir tėvams, turintiems tiek teisių, tiek pareigų.

Atsisiuntimai

Publikuota

2014-06-10

Kaip cituoti

Musiał, E. (2014). Suaugusiųjų požiūris į mokytojų ir tėvų bendradarbiavimą ir mokinių pasiekimus (vidurinių mokyklų atvejis). Pedagogika / Pedagogy, 114(2), 96–105. https://doi.org/10.15823/p.2014.008

Numeris

Skyriai

Straipsniai