IX–X klasių mokinių matematikos mokymosi pasiekimus lemiančios edukacinės aplinkos mokymo(si) proceso ir socialinių - psichologinių sąlygų charakteristikos

Authors

  • Nijolė Cibulskaitė Lietuvos edukologijos universitetas
  • Gintarė Jurkėnaitė Lietuvos edukologijos universitetas

DOI:

https://doi.org/10.15823/p.2014.007

Pagrindiniai žodžiai:

edukacinė aplinka, IX–X klasių mokiniai, matematika, mokymosi pasiekimai, mokymo(si) proceso charakteristikos, socialinės-psichologinės sąlygos

Santrauka

Straipsnyje pristatomas tyrimas, atliktas siekiant išryškinti edukacinės aplinkos mokymo(si) proceso ir socialinių-psichologinių sąlygų charakteristikas, susijusias su aukštesniais IX–X klasių mokinių matematikos mokymosi pasiekimais. Tyrimo metu gauti duomenys leido nustatyti, su kokiais mokytojo taikomais mokymo(si) metodais ir būdais susiję matematikos mokymosi rezultatai ir kaip juos lemia matematikos mokytojų bendravimo su mokiniais pobūdis.

Atsisiuntimai

Publikuota

2014-06-10

Kaip cituoti

Cibulskaitė, N. ., & Jurkėnaitė, G. . (2014). IX–X klasių mokinių matematikos mokymosi pasiekimus lemiančios edukacinės aplinkos mokymo(si) proceso ir socialinių - psichologinių sąlygų charakteristikos. Pedagogika / Pedagogy, 114(2), 85–95. https://doi.org/10.15823/p.2014.007

Numeris

Skyriai

Straipsniai