IX–X klasių mokinių matematikos mokymosi pasiekimus lemiančios edukacinės aplinkos mokymo(si) proceso ir socialinių - psichologinių sąlygų charakteristikos
DOI:
https://doi.org/10.15823/p.2014.007Pagrindiniai žodžiai:
edukacinė aplinka, IX–X klasių mokiniai, matematika, mokymosi pasiekimai, mokymo(si) proceso charakteristikos, socialinės-psichologinės sąlygosSantrauka
Straipsnyje pristatomas tyrimas, atliktas siekiant išryškinti edukacinės aplinkos mokymo(si) proceso ir socialinių-psichologinių sąlygų charakteristikas, susijusias su aukštesniais IX–X klasių mokinių matematikos mokymosi pasiekimais. Tyrimo metu gauti duomenys leido nustatyti, su kokiais mokytojo taikomais mokymo(si) metodais ir būdais susiję matematikos mokymosi rezultatai ir kaip juos lemia matematikos mokytojų bendravimo su mokiniais pobūdis.
Atsisiuntimai
Publikuota
2014-06-10
Kaip cituoti
Cibulskaitė, N. ., & Jurkėnaitė, G. . (2014). IX–X klasių mokinių matematikos mokymosi pasiekimus lemiančios edukacinės aplinkos mokymo(si) proceso ir socialinių - psichologinių sąlygų charakteristikos. Pedagogika / Pedagogy, 114(2), 85–95. https://doi.org/10.15823/p.2014.007
Numeris
Skyriai
Straipsniai