Socialinių pedagogų požiūris į komandinę veiklą mokykloje

Authors

  • Renaldas Čiužas Lietuvos edukologijos universitetas
  • Justinas Monkevičius Lietuvos edukologijos universitetas

DOI:

https://doi.org/10.15823/p.2014.006

Pagrindiniai žodžiai:

socialinis pedagogas, socialinės-pedagoginės pagalbos teikimas, komandinė veikla mokykloje

Santrauka

Socialiniai pedagogai, teikdami socialinę-pedagoginę pagalbą mokiniams bei organizuodami socialinį ugdymą mokyklose, geriausių rezultatų pasiekia veikdami kartu su komanda, kurią sudaro reikiamos srities specialistai, turintys tinkamų bendravimo ir bendradarbiavimo gebėjimų ir galintys lanksčiai reaguoti į kintančius mokinių poreikius bei konkrečią situaciją. Tokios komandos kūrimo iniciatoriaus vaidmuo paprastai mokyklose tenka socialiniam pedagogui. Straipsnyje siekiama atskleisti socialinių pedagogų nuostatas į komandinę veiklą mokykloje. Straipsnį sudaro įvadas ir skyrius, kuriame aprašomos tyrimo priemonės, imtis ir duomenų analizės metodai, pristatomi atlikto tyrimo rezultatai, pateikiama diskusija ir įžvalgos tolesniems tyrimams. Atlikto tyrimo rezultatai atskleidė, kad mokyklų bendruomenės yra pasiruošusios komandiniam darbui: diskutuojama ir kalbama apie problemas, mokyklos darbuotojai yra pasirengę padėti ir padeda savo kolegoms, o mokyklų vadovai palaiko komandinę veiklą mokyklose, skatina darbuotojų kūrybiškumą ir suteikia laisvės veikti.

Atsisiuntimai

Publikuota

2014-06-10

Kaip cituoti

Čiužas, R., & Monkevičius, J. (2014). Socialinių pedagogų požiūris į komandinę veiklą mokykloje. Pedagogika / Pedagogy, 114(2), 74–84. https://doi.org/10.15823/p.2014.006

Numeris

Skyriai

Straipsniai