Mokymo proceso informatizavimas ir mokymosi individualizavimas: kaip mokyti kiekvieną tuo pačiu būdu bet skirtingai

Authors

  • Andrey D. Korol Yanka Kupala State University of Grodno, Belarus

DOI:

https://doi.org/10.15823/p.2014.005

Pagrindiniai žodžiai:

euristinis mokymas, savarankiška lavinimosi veikla, švietimo informatizacija, refleksija, žmogiškumo principas

Santrauka

Straipsnyje atskleidžiami besimokančiojo euristinės veiklos fiosofiniai-metodologiniai ir didaktiniai mechanizmai, remiantis informacinių ir mokymosi technologijų sinteze, kuri padeda nusibrėžti individualią mokymosi trajektoriją. Žmogiškumo principai ir telekomunikacijos mokymosi procese sudaro galimybę mokiniui sukurti „savo“ ir „svetimo“ dialogą. Asmeninės mokinio savybės, žinios, motyvacija atsiranda dėl jo atsigręžimo į savo esmę.

Atsisiuntimai

Publikuota

2014-06-10

Kaip cituoti

Korol, A. D. (2014). Mokymo proceso informatizavimas ir mokymosi individualizavimas: kaip mokyti kiekvieną tuo pačiu būdu bet skirtingai. Pedagogika / Pedagogy, 114(2), 64–73. https://doi.org/10.15823/p.2014.005

Numeris

Skyriai

Straipsniai