Mokymo proceso informatizavimas ir mokymosi individualizavimas: kaip mokyti kiekvieną tuo pačiu būdu bet skirtingai
DOI:
https://doi.org/10.15823/p.2014.005Pagrindiniai žodžiai:
euristinis mokymas, savarankiška lavinimosi veikla, švietimo informatizacija, refleksija, žmogiškumo principasSantrauka
Straipsnyje atskleidžiami besimokančiojo euristinės veiklos fiosofiniai-metodologiniai ir didaktiniai mechanizmai, remiantis informacinių ir mokymosi technologijų sinteze, kuri padeda nusibrėžti individualią mokymosi trajektoriją. Žmogiškumo principai ir telekomunikacijos mokymosi procese sudaro galimybę mokiniui sukurti „savo“ ir „svetimo“ dialogą. Asmeninės mokinio savybės, žinios, motyvacija atsiranda dėl jo atsigręžimo į savo esmę.
Atsisiuntimai
Publikuota
2014-06-10
Kaip cituoti
Korol, A. D. (2014). Mokymo proceso informatizavimas ir mokymosi individualizavimas: kaip mokyti kiekvieną tuo pačiu būdu bet skirtingai. Pedagogika / Pedagogy, 114(2), 64–73. https://doi.org/10.15823/p.2014.005
Numeris
Skyriai
Straipsniai