Lietuvos mokslo ir studijų plėtros iki 2030 m. įžvalgos: kritinė analizė ieškant realiausio aukštojo mokslo raidos scenarijaus
DOI:
https://doi.org/10.15823/p.2014.001Pagrindiniai žodžiai:
„Mokslioji Lietuva 2030“, besimokanti visuomenė, Lietuvos aukštasis mokslas, mokslas ir studijos, universitetaiSantrauka
Straipsnyje, remiantis mokslinės literatūros ir dokumentų analize, išryškinamas Lietuvos aukštojo mokslo padėties išskirtinumas kitų šalių aukštojo mokslo atžvilgiu bei aptariami Lietuvos aukštąjį mokslą veikiantys veiksniai. Remiantis aptartu kontekstu atliekama ilgalaikės Lietuvos mokslo ir studijų plėtros ateities vizijos „Mokslioji Lietuva 2030“ analizė: aptariamos aukštojo mokslo raidos alternatyvos ir veiksniai, galintys daryti jai įtaką bei ieškoma realiausio raidos scenarijaus.
Atsisiuntimai
Publikuota
2014-06-10
Kaip cituoti
Putrienė, N. ., & Vaičekauskienė, S. (2014). Lietuvos mokslo ir studijų plėtros iki 2030 m. įžvalgos: kritinė analizė ieškant realiausio aukštojo mokslo raidos scenarijaus. Pedagogika / Pedagogy, 114(2), 16–31. https://doi.org/10.15823/p.2014.001
Numeris
Skyriai
Straipsniai