Pedagoginių studijų pasirinkimo veiksnių ir studentų tolesnio ketinimo eiti pasirinktu profesiniu keliu sąsajos
DOI:
https://doi.org/10.15823/p.2015.020Pagrindiniai žodžiai:
pedagogas, pedagoginės studijos, profesijos pasirinkimas, profesijos pasirinkimo veiksniai, motyvacijaSantrauka
Straipsnyje analizuojami pedagoginių studijų rinkimosi veiksniai ir jų sąsaja su tolesniu profesijos pasirinkimu. Tyrime dalyvavo pedagogikos studijų studentai iš 4 universitetų. Nustatyta, kad daugiausia gyvenimą su pedagogo profesija ketina sieti asmenys, kurie studijas rinkosi pirmuoju arba vienu iš pirmųjų prioritetų, renkantis studijas vadovavosi savo asmeniniu sprendimu, pedagoginiu pašaukimu bei įgyta patirtimi mokykloje.
Atsisiuntimai
Publikuota
2015-09-23
Kaip cituoti
Indrašienė, V., Merfeldaitė, O., & Šimkutė, L. (2015). Pedagoginių studijų pasirinkimo veiksnių ir studentų tolesnio ketinimo eiti pasirinktu profesiniu keliu sąsajos. Pedagogika / Pedagogy, 119(3), 22–32. https://doi.org/10.15823/p.2015.020
Numeris
Skyriai
Straipsniai