Pedagoginių studijų pasirinkimo veiksnių ir studentų tolesnio ketinimo eiti pasirinktu profesiniu keliu sąsajos

Authors

  • Valdonė Indrašienė Mykolo Romerio universitetas
  • Odeta Merfeldaitė Mykolo Romerio universitetas
  • Laura Šimkutė Mykolo Romerio universitetas

DOI:

https://doi.org/10.15823/p.2015.020

Pagrindiniai žodžiai:

pedagogas, pedagoginės studijos, profesijos pasirinkimas, profesijos pasirinkimo veiksniai, motyvacija

Santrauka

Straipsnyje analizuojami pedagoginių studijų rinkimosi veiksniai ir jų sąsaja su tolesniu profesijos pasirinkimu. Tyrime dalyvavo pedagogikos studijų studentai iš 4 universitetų. Nustatyta, kad daugiausia gyvenimą su pedagogo profesija ketina sieti asmenys, kurie studijas rinkosi pirmuoju arba vienu iš pirmųjų prioritetų, renkantis studijas vadovavosi savo asmeniniu sprendimu, pedagoginiu pašaukimu bei įgyta patirtimi mokykloje.

Atsisiuntimai

Publikuota

2015-09-23

Kaip cituoti

Indrašienė, V., Merfeldaitė, O., & Šimkutė, L. (2015). Pedagoginių studijų pasirinkimo veiksnių ir studentų tolesnio ketinimo eiti pasirinktu profesiniu keliu sąsajos. Pedagogika / Pedagogy, 119(3), 22–32. https://doi.org/10.15823/p.2015.020

Numeris

Skyriai

Straipsniai