Naujosios (Z) kartos mokinių fizikos eksperimentinė veikla: motyvacija ir tarpasmeninė sąveika

Authors

  • Palmira Pečiuliauskienė Lietuvos edukologijos universitetas
  • Džeraldas Dagys Lietuvos edukologijos universitetas

DOI:

https://doi.org/10.15823/p.2016.24

Pagrindiniai žodžiai:

vidinė fizikos mokymosi motyvacija, tarpasmeninė komunikacija, naujoji (Z) karta

Santrauka

Straipsnyje ieškoma atsakymo į klausimą, kaip sudominti naujosios (Z) kartos mokinius fizika. Jame nagrinėjama pagrindinės mokyklos mokinių vidinė fizikos mokymosi motyvacija ir tarpasmeninė sąveika fizikos eksperimentinėje veikloje. Gvildenama, kokie (realūs ar virtualūs) fizikos laboratoriniai darbai geriau skatina naujosios kartos mokinių fizikos mokymosi motyvaciją. Teorinis straipsnio pagrindas – apsisprendimo (angl. self-determination) teorija, kuri vidinę mokymosi motyvaciją leidžia nagrinėti tarpasmeninės sąveikos aspektu. Fizikos eksperimentinė veikla mokykloje yra ypatinga tuo, kad mokiniai turi galimybę komunikuoti tarpusavyje, dirbti grupėmis. Straipsnyje gvildenama, kokias galimybes tarpasmeninei sąveikai sudaro realūs ir virtualūs fizikos laboratoriniai darbai.

Atsisiuntimai

Publikuota

2016-06-15

Kaip cituoti

Pečiuliauskienė, P., & Dagys, D. (2016). Naujosios (Z) kartos mokinių fizikos eksperimentinė veikla: motyvacija ir tarpasmeninė sąveika. Pedagogika / Pedagogy, 122(2), 110–123. https://doi.org/10.15823/p.2016.24

Numeris

Skyriai

Straipsniai