„Laimės mokyklos“ formavimosi prielaidos: šeimos ir mokyklos vaidmuo
DOI:
https://doi.org/10.15823/p.2016.19Pagrindiniai žodžiai:
„laimės mokykla“, „mokykla kalėjimas“, šeimos edukacinis milieu, mokyklos kultūraSantrauka
Remiantis aukštesniųjų klasių mokinių apklausa (N = 1078) pagrindžiami empiriniai kriterijai, kurie įgalina atpažinti „laimės mokyklą“, atskleidžiami veiksniai, lemiantys tokios mokyklos tapatybės formavimąsi. Trianguliuojant klasterinę, diskriminantinę analizę, parodoma, kurie mokyklos kultūrą ir šeimos edukacinį milieu atspindintys kintamieji (veiksniai) daro lemiamą poveikį „laimės mokyklos“ formavimuisi. Tyrimo empirinis pagrindas: aukštesniųjų klasių mokinių iš 26 Lietuvos mokyklų socialinė apklausa, 67 pirminiai kintamieji suvesti į 16 skalių.
Atsisiuntimai
Publikuota
2016-06-15
Kaip cituoti
Merkys, G., & Bubelienė, D. (2016). „Laimės mokyklos“ formavimosi prielaidos: šeimos ir mokyklos vaidmuo. Pedagogika / Pedagogy, 122(2), 33–48. https://doi.org/10.15823/p.2016.19
Numeris
Skyriai
Straipsniai