„Laimės mokyklos“ formavimosi prielaidos: šeimos ir mokyklos vaidmuo

Authors

  • Gediminas Merkys Kauno technologijos universitetas
  • Daiva Bubelienė Vytauto Didžiojo universitetas

DOI:

https://doi.org/10.15823/p.2016.19

Pagrindiniai žodžiai:

„laimės mokykla“, „mokykla kalėjimas“, šeimos edukacinis milieu, mokyklos kultūra

Santrauka

Remiantis aukštesniųjų klasių mokinių apklausa (N = 1078) pagrindžiami empiriniai kriterijai, kurie įgalina atpažinti „laimės mokyklą“, atskleidžiami veiksniai, lemiantys tokios mokyklos tapatybės formavimąsi. Trianguliuojant klasterinę, diskriminantinę analizę, parodoma, kurie mokyklos kultūrą ir šeimos edukacinį milieu atspindintys kintamieji (veiksniai) daro lemiamą poveikį „laimės mokyklos“ formavimuisi. Tyrimo empirinis pagrindas: aukštesniųjų klasių mokinių iš 26 Lietuvos mokyklų socialinė apklausa, 67 pirminiai kintamieji suvesti į 16 skalių.

Atsisiuntimai

Publikuota

2016-06-15

Kaip cituoti

Merkys, G., & Bubelienė, D. (2016). „Laimės mokyklos“ formavimosi prielaidos: šeimos ir mokyklos vaidmuo. Pedagogika / Pedagogy, 122(2), 33–48. https://doi.org/10.15823/p.2016.19

Numeris

Skyriai

Straipsniai