Mokytojų ugdymas versus rengimas
DOI:
https://doi.org/10.15823/p.2016.18Pagrindiniai žodžiai:
ugdymas, lavinimas, auklėjimas, mokytojų rengimas, mokytojų ugdymasSantrauka
Straipsnyje analizuojamas mokytojo profesijos išskirtinumas, kuris siejamas su esmine pedagogo funkcija – mokinio asmenybės ugdymu. Aptariama šios kategorijos (ugdymo) sampratų raida Lietuvoje, lyginama su kitų šalių semantiniais atitikmenimis, ryškinamos šiuolaikinės problemos, ypač kai silpsta šeimos ugdomoji galia. Jas (problemas) didina priimtas Europos švietimo sistemų tezauras, eliminuojantis pagrindines ugdymo funkcijas. Jos svarbios, nes apibrėžia mokytojo vietą ugdymo procese bei padeda suprasti, kodėl ir ugdytojai turėtų būti ugdomi, o ne tik rengiami.
Atsisiuntimai
Publikuota
2016-06-15
Kaip cituoti
Martišauskienė, E. . (2016). Mokytojų ugdymas versus rengimas. Pedagogika, 122(2), 17–32. https://doi.org/10.15823/p.2016.18
Numeris
Skyriai
Straipsniai