Pagalbos mokiniui mokykloje tobulinimas orientuojantis į įtraukųjį ugdymą

Authors

  • Žana Vaitkuvienė - Zimina Visagino „Verdenės“ gimnazija
  • Ramutė Bruzgelevičienė Lietuvos edukologijos universitetas

DOI:

https://doi.org/10.15823/p.2016.60

Pagrindiniai žodžiai:

vaikai, turintys specialiųjų poreikių, integruotas ugdymas, mokiniai, turintys specialiųjų ugdymosi poreikių, įtraukusis ugdymas

Santrauka

Straipsnyje analizuojama problema, kaip galėtų būti tobulinama pagalbos mokiniui sistema mokykloje, besiorientuojančioje į įtraukųjį ugdymą. Išanalizavus teorines įtraukiojo ugdymo prielaidas, Lietuvos švietimo sistemos dokumentus, atlikus empirinį atvejo tyrimą, apibendrinama: atvejo mokyklos lygmeniu susiklosčiusi situacija, kai integruotas specialusis ugdymas dekonstruojamas, o įtraukusis ugdymas konstruojamas; pagalbos mokiniui sistema taip pat yra pereinamajame etape; remiantis atvejo tyrimo mokyklos duomenų analize siūlomas modelis, kaip galėtų būti tobulinama pagalbos mokiniui sistema orientuojantis į įtraukųjį ugdymą.

Atsisiuntimai

Publikuota

2016-12-02

Kaip cituoti

Vaitkuvienė - Zimina, Žana ., & Bruzgelevičienė, R. . (2016). Pagalbos mokiniui mokykloje tobulinimas orientuojantis į įtraukųjį ugdymą. Pedagogika, 124(4), 172–192. https://doi.org/10.15823/p.2016.60

Numeris

Skyriai

Straipsniai