Ugdymo gelmių paieška Bronislovo Bitino pedagoginės minties lobyne
DOI:
https://doi.org/10.15823/p.2016.48Pagrindiniai žodžiai:
laisvojo ugdymo paradigma, žmogaus būtis, dvasinės vertybės, ugdymo procesasSantrauka
Laisvojo ugdymo paradigmos įsitvirtinimą lemia tiek politinės, ekonominės, socialinės, kultūrinės priežastys, tiek šiuolaikinės edukologijos mokslo lygis. Šiame kontekste aptariama B. Bitino pedagoginės minties svarba šiuolaikinei ugdymo sistemai: ryškinamas filosofinis požiūris į žmogaus kaip asmens sandarą, atskleidžiami akseologiniai ugdymo pamatai, pristatoma ugdomoji situacija kaip ugdymo proceso esminė grandis, tiesiamos gijos į sinergetiką, įgalinančią suprasti netiesines sąveikas.
Atsisiuntimai
Publikuota
2016-12-02
Kaip cituoti
Aramavičiūtė, V. ., & Martišauskienė, E. . (2016). Ugdymo gelmių paieška Bronislovo Bitino pedagoginės minties lobyne. Pedagogika, 124(4), 16–27. https://doi.org/10.15823/p.2016.48
Numeris
Skyriai
Straipsniai