Ugdymo gelmių paieška Bronislovo Bitino pedagoginės minties lobyne

Authors

  • Vanda Aramavičiūtė Vilniaus universitetas
  • Elvyda Martišauskienė Lietuvos edukologijos universitetas

DOI:

https://doi.org/10.15823/p.2016.48

Pagrindiniai žodžiai:

laisvojo ugdymo paradigma, žmogaus būtis, dvasinės vertybės, ugdymo procesas

Santrauka

Laisvojo ugdymo paradigmos įsitvirtinimą lemia tiek politinės, ekonominės, socialinės, kultūrinės priežastys, tiek šiuolaikinės edukologijos mokslo lygis. Šiame kontekste aptariama B. Bitino pedagoginės minties svarba šiuolaikinei ugdymo sistemai: ryškinamas filosofinis požiūris į žmogaus kaip asmens sandarą, atskleidžiami akseologiniai ugdymo pamatai, pristatoma ugdomoji situacija kaip ugdymo proceso esminė grandis, tiesiamos gijos į sinergetiką, įgalinančią suprasti netiesines sąveikas.

Atsisiuntimai

Publikuota

2016-12-02

Kaip cituoti

Aramavičiūtė, V. ., & Martišauskienė, E. . (2016). Ugdymo gelmių paieška Bronislovo Bitino pedagoginės minties lobyne. Pedagogika, 124(4), 16–27. https://doi.org/10.15823/p.2016.48

Numeris

Skyriai

Straipsniai