Būsimųjų psichologijos mokytojų pedagoginės praktikos metu patiriamų sunkumų dinamika

Authors

  • Albina Saikauskienė Lietuvos edukologijos universitetas
  • Tomas Lazdauskas Lietuvos edukologijos universitetas

DOI:

https://doi.org/10.15823/p.2017.09

Pagrindiniai žodžiai:

psichologijos mokytojų ugdymas, pedagoginė praktika, studentų patiriamų sunkumų dinamika, studentų refleksijos

Santrauka

Pedagoginė praktika – esminis profesinės raidos etapas, o studentų pasitenkinimas per praktiką atliekama profesine veikla gali būti lemtingas po studijų renkantis mokytojo kelią. Šiame straipsnyje pristatomi tęstinio tyrimo, kuriuo siekiama analizuoti būsimųjų psichologijos mokytojų per pedagoginę praktiką patiriamus sunkumus, rezultatai. Analizuotos dviejų pedagoginės praktikos etapų studentų refleksijos. Atlikta kiekybinė ir kokybinė refleksijų analizė parodė, kad studentai praktikos metu dažniausiai abejoja savo žiniomis ir kompetencijomis bei patiria klasės valdymo problemų, o tų pačių studentų patiriamų sunkumų proporcijos laikui bėgant reikšmingai nesikeičia.

Atsisiuntimai

Publikuota

2017-04-13

Kaip cituoti

Saikauskienė, A. ., & Lazdauskas, T. . (2017). Būsimųjų psichologijos mokytojų pedagoginės praktikos metu patiriamų sunkumų dinamika. Pedagogika / Pedagogy, 125(1), 122–131. https://doi.org/10.15823/p.2017.09

Numeris

Skyriai

Straipsniai