Studentų muzikinio kūrybinio mąstymo ugdymas taikant muzikinę improvizaciją
DOI:
https://doi.org/10.15823/p.2017.07Pagrindiniai žodžiai:
muzikos mokytojų rengimas, muzikinė improvizacija, muzikinio kūrybinio mąstymo ugdymasSantrauka
Straipsnyje analizuojama būsimųjų muzikos mokytojų (N = 7) eksperimentinės veiklos, kurioje buvo taikyta muzikinė improvizacija, patirtis. Atskleidžiami eksperimento dalyvių muzikinio kūrybinio mąstymo pokyčiai, įvertinti pagal šiuos parametrus: muzikinį originalumą, ritminę, melodinę raišką, muzikinę sintaksę.
Atsisiuntimai
Publikuota
2017-04-13
Kaip cituoti
Daugėlienė, J., & Strakšienė, D. . (2017). Studentų muzikinio kūrybinio mąstymo ugdymas taikant muzikinę improvizaciją. Pedagogika / Pedagogy, 125(1), 97–110. https://doi.org/10.15823/p.2017.07
Numeris
Skyriai
Straipsniai