Studentų muzikinio kūrybinio mąstymo ugdymas taikant muzikinę improvizaciją

Authors

  • Jūratė Daugėlienė Šiaulių universitetas
  • Diana Strakšienė Šiaulių universitetas

DOI:

https://doi.org/10.15823/p.2017.07

Pagrindiniai žodžiai:

muzikos mokytojų rengimas, muzikinė improvizacija, muzikinio kūrybinio mąstymo ugdymas

Santrauka

Straipsnyje analizuojama būsimųjų muzikos mokytojų (N = 7) eksperimentinės veiklos, kurioje buvo taikyta muzikinė improvizacija, patirtis. Atskleidžiami eksperimento dalyvių muzikinio kūrybinio mąstymo pokyčiai, įvertinti pagal šiuos parametrus: muzikinį originalumą, ritminę, melodinę raišką, muzikinę sintaksę.

Atsisiuntimai

Publikuota

2017-04-13

Kaip cituoti

Daugėlienė, J., & Strakšienė, D. . (2017). Studentų muzikinio kūrybinio mąstymo ugdymas taikant muzikinę improvizaciją. Pedagogika / Pedagogy, 125(1), 97–110. https://doi.org/10.15823/p.2017.07

Numeris

Skyriai

Straipsniai