Tarpkultūrinis kompetentingumas kaip mokytojo profesinio ir asmeninio tobulėjimo prielaida: muzikos edukologijos magistrantūros studijų atvejis

Authors

  • Jolanta Lasauskienė Lietuvos edukologijos universitetas
  • Xiangou Wang Lietuvos edukologijos universitetas
  • Yiwei Zhang Paernasi tarptautinė meno mokykla, Kinija

DOI:

https://doi.org/10.15823/p.2017.06

Pagrindiniai žodžiai:

tarpkultūrinis kompetentingumas, būsimasis muzikos edukologas, užsienio magistrantas, asmeninis ir profesinis tobulėjimas

Santrauka

Aptariant iššūkius Lietuvos edukologijos mokslinei bendruomenei, pabrėžiama, kad norint išeiti į tarptautinę areną, reikia spręsti pasauliui aktualias problemas ar bent remiantis lokaliniais tyrimais formuluoti pasaulinei mokslinei bendrijai aktualius mokslinio tyrimo rezultatus. Pastaraisiais metais, įgyvendinant tarptautinius iššūkius, tarpkultūrinio kompetentingumo ugdymas tampa viena prioritetinių veiklos sričių aukštojoje mokykloje, o tarpkultūrinės edukacijos tyrimai – pasaulinės tyrimų praktikos dalimi. Pateikiamo tyrimo tikslas – analizuoti muzikos edukologijos magistrantūros programoje studijuojančių užsienio studentų tarpkultūrinę patirtį, atskleidžiant tarpkultūrinio kompetentingumo raiškos tendencijas ir plėtojimo galimybes universitete. Tyrime dalyvavo 22 užsienio magistrantai (kinai), pasirinkę studijas Lietuvos edukologijos universiteto Ugdymo mokslų fakulteto Muzikos katedroje.

Atsisiuntimai

Publikuota

2017-04-13

Kaip cituoti

Lasauskienė, J., Wang, X. ., & Zhang, Y. . (2017). Tarpkultūrinis kompetentingumas kaip mokytojo profesinio ir asmeninio tobulėjimo prielaida: muzikos edukologijos magistrantūros studijų atvejis. Pedagogika / Pedagogy, 125(1), 81–96. https://doi.org/10.15823/p.2017.06

Numeris

Skyriai

Straipsniai