Mokslinio vadovo vaidmenys doktorantui tampant savarankišku tyrėju
DOI:
https://doi.org/10.15823/p.2017.01Pagrindiniai žodžiai:
doktorantas, doktorantūros studijos, mokslinis vadovas, vadovo vaidmenys, tyrėjasSantrauka
Straipsnyje pristatomi mokslinių vadovų vaidmenys, analizuojami mokslinėje literatūroje, giluminio interviu rezultatai, atskleidžiantys doktorantų patirtis bendradarbiaujant su vadovu, bei iš šių patirčių išryškėjantys vadovų vaidmenys. Tyrimo rezultatai rodo, jog vadovai daugiausia įsitraukia į veiklas, tiesiogiai susijusias su disertacijos rengimu, tačiau pastebimas mažesnis vadovų įsitraukimas sprendžiant organizacinius ir studijų turinio klausimus, plėtojant ryšius su kitais mokslininkais ir kt.
Atsisiuntimai
Publikuota
2017-04-13
Kaip cituoti
Tamoliūnė, G., & Teresevičienė, M. (2017). Mokslinio vadovo vaidmenys doktorantui tampant savarankišku tyrėju. Pedagogika / Pedagogy, 125(1), 5–20. https://doi.org/10.15823/p.2017.01
Numeris
Skyriai
Straipsniai