Mokslinio vadovo vaidmenys doktorantui tampant savarankišku tyrėju

Authors

  • Giedrė Tamoliūnė Vytauto Didžiojo universitetas
  • Margarita Teresevičienė Vytauto Didžiojo universitetas

DOI:

https://doi.org/10.15823/p.2017.01

Pagrindiniai žodžiai:

doktorantas, doktorantūros studijos, mokslinis vadovas, vadovo vaidmenys, tyrėjas

Santrauka

Straipsnyje pristatomi mokslinių vadovų vaidmenys, analizuojami mokslinėje literatūroje, giluminio interviu rezultatai, atskleidžiantys doktorantų patirtis bendradarbiaujant su vadovu, bei iš šių patirčių išryškėjantys vadovų vaidmenys. Tyrimo rezultatai rodo, jog vadovai daugiausia įsitraukia į veiklas, tiesiogiai susijusias su disertacijos rengimu, tačiau pastebimas mažesnis vadovų įsitraukimas sprendžiant organizacinius ir studijų turinio klausimus, plėtojant ryšius su kitais mokslininkais ir kt.

Atsisiuntimai

Publikuota

2017-04-13

Kaip cituoti

Tamoliūnė, G., & Teresevičienė, M. (2017). Mokslinio vadovo vaidmenys doktorantui tampant savarankišku tyrėju. Pedagogika / Pedagogy, 125(1), 5–20. https://doi.org/10.15823/p.2017.01

Numeris

Skyriai

Straipsniai