Specialiųjų ugdymosi poreikių turinčių mokinių gamtamokslinės motyvacijos ugdymo(si) galimybės: gamtos pažinimo dalyko mokytojų požiūris

Authors

  • Agata Augustinovič Vytautas Magnus University, Lithuania

DOI:

https://doi.org/10.15823/p.2019.136.9

Pagrindiniai žodžiai:

mokiniai, turintys specialiųjų ugdymosi poreikių (SUP), gamtamokslinis ugdymas, motyvacija, gamtos pažinimo dalyko mokytojai

Santrauka

Straipsnyje aptariama, kokiais būdais gamtos pažinimo mokytojai skatina specialiųjų ugdymosi poreikių turinčių mokinių mokymosi motyvaciją. Mokslinių tyrimų duomenimis, specialiųjų ugdymosi poreikių turintys mоkiniаi susiduria su įvairiais mоkymоsi sunkumais, dėl to silpnėja mokymosi motyvacija, o dažnu atveju atsiranda mokyklos lankymo problemų. Straipsnyje pristatomas tyrimas, kurio metu buvo siekiama išsiaiškinti, kaip galima veiksmingai organizuoti įtraukiojo ugdymo aspektus bendrojo ugdymo mokykloje.

Downloads

Published

2019-12-20

Numeris

Skyriai

Straipsniai