Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Pradžia
Einamasis
Archyvas
Dirbtinis intelektas
Dėl dirbtinio intelekto naudojimo ,,Pedagogikos“ žurnale
Dirbtinio intelekto naudojimo mokymo(si) ir tyrimų tikslais gairės
Apie žurnalą
Apie žurnalą
Privatumo politika
Autorių teisės
Recenzavimas
Pateikimas
Redakcinė kolegija
Kontaktai
Ieškoti
Ieškoti
Registruotis
Prisijungti
Ieškoti
Ieškoti
Pradžia
/
Archyvas
/
Vol. 124 Nr. 4 (2016)
Vol. 124 Nr. 4 (2016)
Publikuota:
2016-12-02
Straipsniai
Audronės Pitrėnienės sveikinimo žodis
Audronė Pitrėnienė
6
PDF
Profesoriaus Bronislovo Bitino analitinė mintis
Algirdas Gaižutis
7-8
PDF
Profesoriaus Bronislovo Bitino mokslinių idėjų sklaida edukologijos moksle
Marijona Barkauskaitė
9-15
PDF
Ugdymo gelmių paieška Bronislovo Bitino pedagoginės minties lobyne
Vanda Aramavičiūtė, Elvyda Martišauskienė
16-27
PDF
Bronislovas Bitinas – ryškiausias XX a. antrosios pusės – XXI a. pradžios postpozityvizmo atstovas Lietuvos edukologijoje
Liudmila Rupšienė
28-46
PDF
Statistinių metodų taikymas edukologijoje: Bronislovo Bitino parengtų mokymosi priemonių turinio sudarymo didaktiniai principai
Palmira Pečiuliauskienė
47-57
PDF
Ugdymo turinio kūrimas: teorinės įžvalgos ir praktinės ugdymo realizavimo prielaidos
Loreta Žadeikaitė, Irena Zaleskienė
58-70
PDF
Tvarumo prielaidų raiška Bronislovo Bitino idėjose siekiant ugdymo(si) kaitos
Aušra Kazlauskienė
71-79
PDF
Grindžiamosios teorijos tyrimo priemonių sudarymas: procesas, parametrai ir rezultatai
Ramunė Bagdonaitė - Stelmokienė, Vilma Žydžiūnaitė
80-91
PDF
Socialinio darbo ir edukologijos nuostatų sąsajos neįgaliųjų socializacijos kontekste
Violeta Vaicekauskienė
92-104
PDF
Vaikų elgsenos stebėsenos kaip socialinio pedagogo darbo priemonės taikymo galimybės
Valdonė Indrašienė, Romas Prakapas
105-116
PDF
Mokinių mokymosi motyvacijos silpnėjimo priežastys: tėvų požiūris
Violeta Jegelevičienė, Odeta Merfeldaitė, Asta Railienė
117-128
PDF
Priešmokyklinio ir pradinio mokyklinio amžiaus vaikų gebėjimas vertinti paaiškinimų kokybę
Aušra Daugirdienė, Agnė Brandišauskienė, Danguolė Endriuškienė
129-146
PDF
Vaikų, netekusių tėvų globos, kokybiško ikimokyklinio ugdymo(si) raiška
Aldona Mazolevskienė, Judita Morkvėnienė
147-159
PDF
Mokymosi pasiekimų ir pažangos vertinimo bei įsivertinimo įtaka paauglių savigarbai
Asta Meškauskienė, Andrius Guoba
160-171
PDF (English)
Pagalbos mokiniui mokykloje tobulinimas orientuojantis į įtraukųjį ugdymą
Žana Vaitkuvienė - Zimina, Ramutė Bruzgelevičienė
172-192
PDF
Studijų rezultatų sąsajų su studijų metodais, taikant žodines mokymo priemones, teorinis pagrindimas
Gintautė Žibėnienė
193-205
PDF
Kūno kultūros mokytojų pedagoginis kryptingumas kaip jų ugdytinių dalykinės pozicijos determinatė kūno kultūros veikloje postmodernioje visuomenėje
Laimutė Kardelienė
206-215
PDF
Turkų kultūros studijų poveikis Lietuvos universitetų studentų kultūriniam sąmoningumui ir tarpkultūriniams gebėjimams
Servet Çelik, Aleksandr Ismailov, Nuray Çaylak
216-231
PDF (English)
Dėstytojų vertinimo kompetencijos vertinimas
Seyed Ali Rezvani Kalajahi, Ain Nadzimah Abdullah
232-248
PDF (English)
Kronika
Svarus indėlis į edukologijos mokslo teoriją ir praktiką
Marijona Barkauskaitė
249-251
PDF
Informacija
Skaitytojams
Autoriams
Bibliotekininkams
Kalba
English
Lithuanian