Lietuvių kalbos ir literatūros valstybinio brandos egzamino rašinių skyrybos aktualijos

Authors

  • Laimutė Bučienė Vytautas Magnus University, Lithuania

DOI:

https://doi.org/10.15823/p.2019.135.7

Pagrindiniai žodžiai:

rašinys, skyryba, skyrybos ženklas, skyrybos klaida, lietuvių kalbos ir literatūros valstybinis brandos egzaminas

Santrauka

Straipsnio tyrimo objektas – 2019 m. lietuvių kalbos ir literatūros valstybinio brandos egzamino rašiniai. Tyrimu siekiama išnagrinėti baigiamuosius darbus skyrybos aspektu, remiantis dabar galiojančiomis skyrybos normomis iškelti dėsningas skyrybos klaidas ir pateikti metodinių rekomendacijų dėl įvairių sintaksinių vienetų skyrybos mokymo(si) bendrojo lavinimo mokykloje. Tyrimo rezultatai rodo gana silpnus mokinių skyrybos įgūdžius. Analizuojant mokinių rašinių skyrybą formuojasi išvada, kad taikomi skyrybos kriterijai paremti ne žiniomis, o klaidingais apibendrinimais, pačių mokinių sukurtomis taisyklėmis.

Author Biography

Laimutė Bučienė, Vytautas Magnus University, Lithuania

Academy of Education, Vytautas Magnus University, Lithuania

Atsisiuntimai

Publikuota

2019-12-01

Kaip cituoti

Bučienė, L. (2019). Lietuvių kalbos ir literatūros valstybinio brandos egzamino rašinių skyrybos aktualijos. Pedagogika, 135(3), 122–138. https://doi.org/10.15823/p.2019.135.7

Numeris

Skyriai

Straipsniai