Lietuvių kalbos ir literatūros valstybinio brandos egzamino rašinių skyrybos aktualijos
DOI:
https://doi.org/10.15823/p.2019.135.7Pagrindiniai žodžiai:
rašinys, skyryba, skyrybos ženklas, skyrybos klaida, lietuvių kalbos ir literatūros valstybinis brandos egzaminasSantrauka
Straipsnio tyrimo objektas – 2019 m. lietuvių kalbos ir literatūros valstybinio brandos egzamino rašiniai. Tyrimu siekiama išnagrinėti baigiamuosius darbus skyrybos aspektu, remiantis dabar galiojančiomis skyrybos normomis iškelti dėsningas skyrybos klaidas ir pateikti metodinių rekomendacijų dėl įvairių sintaksinių vienetų skyrybos mokymo(si) bendrojo lavinimo mokykloje. Tyrimo rezultatai rodo gana silpnus mokinių skyrybos įgūdžius. Analizuojant mokinių rašinių skyrybą formuojasi išvada, kad taikomi skyrybos kriterijai paremti ne žiniomis, o klaidingais apibendrinimais, pačių mokinių sukurtomis taisyklėmis.
Atsisiuntimai
Publikuota
Kaip cituoti
Numeris
Skyriai
Licencija
Autoriaus teisės (c) 2019 "Pedagogika", Authors

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.